Pierwsze uruchomienie usługi Backup WWW w Panelu klienta

Po zamówieniu usługi Backup WWW w home.pl, podczas pierwszego jej uruchamiania, należy:

  • podać adres domeny, która będzie chroniona,
  • podać dane użytkownika, który będzie korzystał z Panelu Backup WWW,
  • podać adres e-mail użytkownika, który będzie głównie służyć do wysyłania powiadomień.
Aby Twoja strona była zabezpieczona przez Backup WWW należy dodać ją do usługi (uzupełniając w Panelu klienta home.pl powyżej wymienione informacje).

Pierwsze uruchomienie usługi Backup WWW (jak uzupełnić wymagane dane?)

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Przejdź do sekcji: Ochrona WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, kliknij sekcję: Ochrona WWW.
  3. Na ekranie zostaną wyświetlone aktywne subskrypcje dla usługi Ochrona WWW oraz Backup WWW. Kliknij na subskrypcji Backup WWW, z której chcesz zacząć korzystać (uzupełnić niezbędne dane konfiguracyjne, np. adres domeny do zabezpieczenia).
    Backup WWW - kopia zapasowa Twojej strony WWW
  4. Na wyświetlonym ekranie uzupełnij wszystkie pola.
    W polu Domena wpisz adres domeny bez przedrostka http:// lub https:// oraz bez przedrostka www.
    Podczas pierwszego uruchamiania Ochrony WWW należy podać adres domeny, adres e-mail oraz inne dane użytkownika.
  5. Kliknij przycisk: Aktywacja, aby włączyć wybraną subskrypcję usługi Backup WWW.
Już możesz logować się do Panelu Ochrony WWW. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.

Jak po pierwszym uruchomieniu logować się do Panelu Backupu WWW?

Instrukcje jak po pierwszym uruchomieniu usługi Backup WWW należy logować się do Panelu Backupu WWW znajdziesz pod tym adresem.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Chroń swoją stronę niezawodnym backupem

Przygotuj swoją stronę WWW i twórz kopie zapasowe, które pomogą odzyskać dane nawet przy nieoczekiwanych momentach naruszenia bezpieczeństwa.