Po zamówieniu usługi Backup WWW w home.pl, podczas pierwszego jej uruchamiania, należy:
- podać adres domeny, która będzie chroniona,
- podać dane użytkownika, który będzie korzystał z Panelu Backup WWW,
- podać adres e-mail użytkownika, który będzie głównie służyć do wysyłania powiadomień.
- Pierwsze uruchomienie usługi Backup WWW (jak uzupełnić wymagane dane?)
- Jak po pierwszym uruchomieniu logować się do Panelu Backupu WWW?
Pierwsze uruchomienie usługi Backup WWW (jak uzupełnić wymagane dane?)
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji: Ochrona WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostaną wyświetlone aktywne subskrypcje dla usługi Ochrona WWW oraz Backup WWW. Kliknij na subskrypcji Backup WWW, z której chcesz zacząć korzystać (uzupełnić niezbędne dane konfiguracyjne, np. adres domeny do zabezpieczenia).
- Na wyświetlonym ekranie uzupełnij wszystkie pola.W polu Domena wpisz adres domeny bez przedrostka http:// lub https:// oraz bez przedrostka www.
- Kliknij przycisk: Aktywacja, aby włączyć wybraną subskrypcję usługi Backup WWW.
Jak po pierwszym uruchomieniu logować się do Panelu Backupu WWW?
Instrukcje jak po pierwszym uruchomieniu usługi Backup WWW należy logować się do Panelu Backupu WWW znajdziesz pod tym adresem.
Chroń swoją stronę niezawodnym backupem
Przygotuj swoją stronę WWW i twórz kopie zapasowe, które pomogą odzyskać dane nawet przy nieoczekiwanych momentach naruszenia bezpieczeństwa.