Każda usługa zarejestrowana w home.pl ma zdefiniowany poziom uprawnień. Uprawnienia określają jakie operacje możesz wykonać po zalogowaniu się w Panelu klienta home.pl do usługi, a co za tym idzie, także dostęp do poszczególnych usług, zarejestrowanych w ramach swojego konta.
Nazwy wybranych usług, np. identyfikator serwera, skrzynki e-mail typu Personal email, numeru certyfikatu SSL, itp. mogą być traktowane jako login dostępu do panelu administracyjnego. Analogicznie każdy z loginów (identyfikatorów) może posiadać własne, unikalne hasło, za pomocą którego nastąpi logowanie.
Dostępne rodzaje uprawnień dla usług zarejestrowanych w home.pl:
- uprawnienia administracyjne (z reguły pierwsza zarejestrowana przez Ciebie usługa w home.pl),
- uprawnienia standardowe.
Zalogowałem się do Panelu, nie widzę swoich usług
Standardowe logowanie do panelu administracyjnego, odbywa się na stronie panel.home.pl, gdzie podając jako login, nazwę posiadanej usługi, np. nazwę serwera: serwer123456 i hasło, otrzymujesz dostęp do zarządzania swoim kontem.
Nazwy zarejestrowanych usług, a jednocześnie nazwy które możesz wykorzystać do logowania, przesyłane są do Ciebie w wiadomości e-mail. Odnajdziesz je zarówno na fakturze Pro Forma jak i w treści wiadomości, informujących o zakończeniu procesu rejestracji usług.
Zaloguj się do panelu administracyjnego home.pl, dowolną nazwą posiadanej usługi oraz hasłem nadawanym podczas jej rejestracji. Następnie:
- Aby przejść do zarządzania posiadanymi usługami, po lewej stronie ekranu wybierz USŁUGI.
- W nowym widoku zobaczysz listę posiadanych usług.
- Jeśli na liście występuje tylko jedna usługa, a dokonywałeś rejestracji kilku, oznacza to, że zalogowałeś się do panelu jednej z nich. Usługa ta nie posiada uprawnień administracyjnych. W praktyce zarządzanie kontem może być utrudnione..
Identyfikacja usługi administracyjnej
Jeśli jesteś administratorem konta, np. właścicielem, możesz sprawdzić nazwę usługi administracyjnej (jej nazwa jest jednocześnie loginem dostępu), a następnie wykonać ponowne logowanie.
W tym celu skorzystaj z poradnika dostępnego tutaj. Przejdź do sekcji Płatności, gdzie powinien być widoczny komunikat z prośbą o przelogowanie się do właściwej usługi, wraz ze wskazaną jej nazwą.
Informacje o bieżącej usłudze administracyjnej, a więc usłudze po zalogowaniu do której, będziesz mógł zarządzać całym kontem, znajdziesz także w sekcji PULPIT.
Więcej rozwiązań
- Co to jest usługa z uprawnieniami administracyjnymi?
- Jak zmienić hasło dostępu do usługi?
- Jak zalogować się do panelu usługi w home.pl?
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.