Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl nie widzę wszystkich usług

Poniższy artykuł opisuje zarządzanie usługami w poprzedniej wersji Panelu klienta. Jeśli po zalogowaniu do Panelu klienta widok różni się od niżej zaprezentowanego, a jednocześnie lista usług nie jest pełna – brakuje usług, które rejestrowałeś, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Sytuacja ta może być powiązana z procesem migracji (przenoszenia) usług pomiędzy dostępnymi panelami.

Każda usługa zarejestrowana w home.pl ma zdefiniowany poziom uprawnień. Uprawnienia określają jakie operacje możesz wykonać po zalogowaniu się w Panelu klienta home.pl do usługi, a co za tym idzie, także dostęp do poszczególnych usług, zarejestrowanych w ramach swojego konta.

Nazwy wybranych usług, np. identyfikator serwera, skrzynki e-mail typu Personal email, numeru certyfikatu SSL, itp. mogą być traktowane jako login dostępu do panelu administracyjnego. Analogicznie każdy z loginów (identyfikatorów) może posiadać własne, unikalne hasło, za pomocą którego nastąpi logowanie.

Dostępne rodzaje uprawnień dla usług zarejestrowanych w home.pl:

Panel klienta - Przykładowy widok Pulpitu po zalogowaniu się do usługi
WAŻNE! Po zalogowaniu w Panelu klienta home.pl, w opcji menu „Pulpit” znajdziesz obok nazwy usługi informacje o tym jakie uprawnienia są przypisane dla danej usługi.

Zalogowałem się do Panelu, nie widzę swoich usług

Standardowe logowanie do panelu administracyjnego, odbywa się na stronie panel.home.pl, gdzie podając jako login, nazwę posiadanej usługi, np. nazwę serwera: serwer123456 i hasło, otrzymujesz dostęp do zarządzania swoim kontem.

Nazwy zarejestrowanych usług, a jednocześnie nazwy które możesz wykorzystać do logowania, przesyłane są do Ciebie w wiadomości e-mail. Odnajdziesz je zarówno na fakturze Pro Forma jak i w treści wiadomości, informujących o zakończeniu procesu rejestracji usług.

Wyjątek stanowią usługi Acronis Backup oraz Office 365, gdzie logowania do panelu realizowane jest osobnym loginem, na stronie panel.home.pl

Zaloguj się do panelu administracyjnego home.pl, dowolną nazwą posiadanej usługi oraz hasłem nadawanym podczas jej rejestracji. Następnie:

  1. Aby przejść do zarządzania posiadanymi usługami, po lewej stronie ekranu wybierz USŁUGI.
    Panel klienta - Kliknij opcję menu Usługi
  2. W nowym widoku zobaczysz listę posiadanych usług.
  3. Jeśli na liście występuje tylko jedna usługa, a dokonywałeś rejestracji kilku, oznacza to, że zalogowałeś się do panelu jednej z nich. Usługa ta nie posiada uprawnień administracyjnych. W praktyce zarządzanie kontem może być utrudnione..
    Panel klienta - Usługi - Przykładowy widok listy usługi, która nie posiada uprawnień administracyjnych

Identyfikacja usługi administracyjnej

Jeśli jesteś administratorem konta, np. właścicielem, możesz sprawdzić nazwę usługi administracyjnej (jej nazwa jest jednocześnie loginem dostępu), a następnie wykonać ponowne logowanie.

W tym celu skorzystaj z poradnika dostępnego tutaj. Przejdź do sekcji Płatności, gdzie powinien być widoczny komunikat z prośbą o przelogowanie się do właściwej usługi, wraz ze wskazaną jej nazwą.
Panel klienta - Płatności - Komunikat z prośbą o przelogowanie się do właściwej usługi

Informacje o bieżącej usłudze administracyjnej, a więc usłudze po zalogowaniu do której, będziesz mógł zarządzać całym kontem, znajdziesz także w sekcji PULPIT.

Panel klienta - Pulpit - Sprawdź informację o usłudze administracyjnej w sekcji Pulpit

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę