Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Rejestracja nowego konta w serwisie płatności PayU, to szybka droga do obniżenia kosztów prowadzenia działalności i zwiększenia zadowolenia klientów.
Skorzystaj z formularza rejestracji dostępnego na stronie www.home.pl/payu – formularz ten automatycznie uruchomi dedykowany link rejestracji konta, który umożliwi Ci skorzystanie ze wszystkich profitów jakie PayU przygotowało dla Ciebie razem z nami.
Od aktywacji konta w serwisie PayU dzielą Cię tylko 4 proste kroki.
Celem maksymalnego skrócenia czasu rejestracji konta, przygotuj dokumenty firmy, aktywne adresy e-mail oraz numer rachunku bankowego Twojej firmy.
W zależności od formy prawnej jaką posiada Twoja firma, przygotuj poniżej wskazane dokumenty. Wykonaj ich skan lub zdjęcie oraz zapisz je na dysku komputera. W 3. kroku rejestracji konta pojawi się prośba o załączenie plików z kopią dokumentów. Do rejestracji będą potrzebne:
- jednoosobowa działalność gospodarcza: skan dowodu osobistego właściciela firmy,
- spółka cywilna: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan umowy spółki cywilnej, skany dowodów osobistych wszystkich wspólników,
- spółka akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawna, komandytowa: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan dowodu osobistego osoby podpisującej umowę (wpisaną jako reprezentant w KRS),
- fundacja lub stowarzyszenie: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), w przypadku fundacji skan dokumentu statusowego, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę (wpisanej jako reprezentant w KRS),
- instytucja publiczna: NIP i REGON, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę, skan dokumentu potwierdzającego utworzenie danego podmiotu.
Rejestracja konta:
- Przejdź na stronę rejestracji w home.pl. Skorzystaj z dedykowanego adresu strony WWW, aby aktywować warunki przedstawione na stronie ofertowej home.pl.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy w 4 krokach. Do jego wypełnienia będą potrzebne podstawowe dokumenty, poświadczające rozpoczęcie działalności, a także dostęp do rachunku bankowego firmy, z którego wykonasz płatność aktywacyjną.
- Krok 1: Formularz – w tym kroku podaj NIP swojej firmy oraz wybierz formę prawną działalności i wpisz adres e-mail do kontaktu,
- Krok 2: Akceptacja umowy – w tym kroku przeczytaj i zaakceptuj umowę rejestracji konta w serwisie PayU. Kopię umowy otrzymasz również mailem na adres podany w kroku 1.,
- Krok 3: Załączenie dokumentów – w tym kroku dołącz odpowiednie dokumenty w celu weryfikacji niezbędnej do utworzenia konta w serwisie PayU,
- Krok 4: Przelew weryfikacyjny – w tym kroku wykonaj przelew weryfikacyjny, by dokończyć rejestrację konta.
Więcej rozwiązań
- Jak włączyć płatności on-line PayU w sklepie?
- Pierwsze kroki w panelu płatności online PayU
- Gdzie znajdę klucze konfiguracyjne PayU?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Krótko o działaniach marketingowych związanych ze sklepem
Płatności elektroniczne PayU
Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,29% i pierwszy miesiąc bez prowizji.