Rejestracja nowego konta w serwisie płatności on-line PayU

Rejestracja nowego konta w serwisie płatności PayU, to szybka droga do obniżenia kosztów prowadzenia działalności i zwiększenia zadowolenia klientów.

Skorzystaj z formularza rejestracji dostępnego na stronie www.home.pl/payu – formularz ten automatycznie uruchomi dedykowany link rejestracji konta, który umożliwi Ci skorzystanie ze wszystkich profitów jakie PayU przygotowało dla Ciebie razem z nami.

Kliknij tutaj, aby przejść na stronę rejestracji nowego konta w serwisie PayU.

Od aktywacji konta w serwisie PayU dzieli Cię tylko 6 prostych kroków.
PayU - Rejestracja - Przedstawienie 6 prostych kroków do aktywacji konta

Celem maksymalnego skrócenia czasu rejestracji konta, przygotuj dokumenty firmy, aktywne adresy e-mail oraz numer rachunku bankowego Twojej firmy.

W zależności od formy prawnej jaką posiada Twoja firma, przygotuj poniżej wskazane dokumenty. Wykonaj ich skan lub zdjęcie oraz zapisz je na dysku komputera. W 5 kroku rejestracji konta zostaniesz poproszony o załączenie plików z kopią dokumentów. Do rejestracji będziesz potrzebował:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza: skan dowodu osobistego właściciela firmy,
  • spółka cywilna: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan umowy spółki cywilnej, skany dowodów osobistych wszystkich wspólników,
  • spółka akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawna, komandytowa: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan dowodu osobistego osoby podpisującej umowę (wpisaną jako reprezentant w KRS),
  • fundacja lub stowarzyszenie: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), w przypadku fundacji skan dokumentu statusowego, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę (wpisanej jako reprezentant w KRS),
  • instytucja publiczna: NIP i REGON, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę, skan dokumentu potwierdzającego utworzenie danego podmiotu.

Rejestracja konta:

  1. Przejdź na stronę rejestracji w home.pl. Skorzystaj z dedykowanego adresu strony WWW, aby aktywować warunki przedstawione na stronie ofertowej home.pl – kliknij tutaj.
  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy w 6 krokach. Do jego wypełnienia będziesz potrzebował podstawowe dokumenty, poświadczające rozpoczęcie działalności, a także dostęp do rachunku bankowego firmy, z którego wykonasz płatność aktywacyjną.
    Jeśli w chwili obecnej nie posiadasz przy sobie dokumentów otwarcia firmy, będziesz mógł je uzupełnić później, bezpośrednio w Panelu klienta PayU.
    • Krok 1: Dane firmy – w tym kroku podaj dane Twojej firmy, w tym numer firmowego rachunku bankowego. Większość informacji znajdziesz w dokumentach potwierdzających rejestrację firmy,PayU - Rejestracja - 1 krok - Dane firmy - Uzupełnij formularz
    • Krok 2: Dane osobowe – w tym kroku najważniejsze są dane kontaktowe które umożliwią firmie PayU kontakt z Tobą. Zadbaj aby dane kontaktowe były poprawne, dzięki temu aktywacja konta przebiegnie szybko, a PayU będzie mogło na bieżąco informować Cię o  działaniu konta, zmianach w regulaminie, itp.,PayU - Rejestracja - 2 krok - Dane osobowe - Uzupełnij dane kontaktowe
    • Krok 3: Wybór usługi – w tym kroku podajesz informacje o serwisach WWW, w ramach których będzie działał rejestrowany system płatności on-line. Zwróć uwagę, że na tym etapie możesz już zdecydować, jaka forma płatności będzie dostępna w serwisie WWW: przelew bankowy oraz płatność kartą. Jeśli korzystasz  z oprogramowania sklepu z oferty home.pl, wybierz oprogramowanie eSklep,PayU - Rejestracja - 3 krok - Wybór usług - Podaj informacje o serwisach WWW
    • Krok 4: Akceptacja umowy – w tym kroku zostaną udostępnione Ci 3 umowy, których akceptacja będzie niezbędna do założenia i aktywacji konta w serwisie PayU. Zapoznaj się z umowami, a następnie zaakceptuj warunki. Kopie umów zostaną przesłane na skrzynkę e-mail,PayU - Rejestracja - 4 krok - Akceptacja umowy - Zapoznaj się z umowami, a następnie zaakceptuj warunki
    • Krok 5: Dokumenty firmy – zakładając konto w serwisie internetowym, PayU zadbało o to, aby maksymalnie skrócić czas aktywacji usługi a formalności ograniczyć do minimum. Dlatego skorzystaj z opcji załączania plików i dołącz skany dokumentów, potwierdzających założenie firmy (lub innych niezbędnych do aktywacji konta w serwisie PayU),PayU - Rejestracja - 5 krok - Dokumenty firmy - Dołącz skany dokumentów
    • Krok 6: Przelew aktywacyjny – to ostatni krok rejestracji konta w serwisie PayU. Dokonaj płatności aktywacyjnej, aby serwis PayU rozpoczął świadczenie usługi oraz zweryfikował numer rachunku firmowego, który podałeś wcześniej. Dzięki preferencyjnym warunkom jakie przygotowało dla Ciebie PayU przy współpracy z home.pl, opłata aktywacyjna nie powinna być wyższa niż kilka złotych.PayU - Rejestracja - 6 krok - Przelew aktywacyjny - Dokonaj płatności aktywacyjnej
  3. Konto zostało utworzone.
  4. Ostatnim elementem jest nadanie hasła dostępu. Na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powiadomienie, z prośbą o aktywacje konta i nadanie mu hasła.
    PayU - Wiadomość e-mail - Powiadomienie - Prośba o aktywacje konta i nadanie mu hasła
  5. Zadbaj o to aby hasło było wystarczająco silne. Miernik siły hasła pomoże Ci w doborze odpowiednich znaków.PayU - Rejestracja - Wprowadź hasło - Miernik siły hasła pomoże w doborze odpowiednich znaków
    WAŻNE! Wprowadzone hasło zapamiętaj lub zachowaj w bezpiecznym miejscu. Po zakończeniu kreatora nadawania hasła dostępu, nie otrzymasz dodatkowych powiadomień z danymi do logowania. Jeśli zapomnisz hasło dostępu, będziesz mógł skorzystać tylko z opcji jego zmiany na nowe.
  6. Potwierdź nadawanie hasła przyciskiem Gotowe. Po zakończeniu procedury, zostaniesz przekierowany na stronę logowania.PayU - Strona logowania - Zaloguj się

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Płatności elektroniczne PayU

Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,29% i pierwszy miesiąc bez prowizji.