Rejestracja nowego konta w serwisie płatności on-line PayU


Rejestracja nowego konta w serwisie płatności PayU, to szybka droga do obniżenia kosztów prowadzenia działalności i zwiększenia zadowolenia klientów.

Skorzystaj z formularza rejestracji dostępnego na stronie www.home.pl/payu – formularz ten automatycznie uruchomi dedykowany link rejestracji konta, który umożliwi Ci skorzystanie ze wszystkich profitów jakie PayU przygotowało dla Ciebie razem z nami.

Kliknij tutaj, aby przejść na stronę rejestracji nowego konta w serwisie PayU.

PayU to kompleksowe rozwiązanie do obsługi szybkich i bezpiecznych płatności online

Od aktywacji konta w serwisie PayU dzieli Cię tylko 6 prostych kroków.
PayU - Rejestracja - Przedstawienie 6 prostych kroków do aktywacji konta

Celem maksymalnego skrócenia czasu rejestracji konta, przygotuj dokumenty firmy, aktywne adresy e-mail oraz numer rachunku bankowego Twojej firmy.

W zależności od formy prawnej jaką posiada Twoja firma, przygotuj poniżej wskazane dokumenty. Wykonaj ich skan lub zdjęcie oraz zapisz je na dysku komputera. W 5 kroku rejestracji konta zostaniesz poproszony o załączenie plików z kopią dokumentów. Do rejestracji będziesz potrzebował:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza: skan dowodu osobistego właściciela firmy,
  • spółka cywilna: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan umowy spółki cywilnej, skany dowodów osobistych wszystkich wspólników,
  • spółka akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawna, komandytowa: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan dowodu osobistego osoby podpisującej umowę (wpisaną jako reprezentant w KRS),
  • fundacja lub stowarzyszenie: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), w przypadku fundacji skan dokumentu statusowego, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę (wpisanej jako reprezentant w KRS),
  • instytucja publiczna: NIP i REGON, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę, skan dokumentu potwierdzającego utworzenie danego podmiotu.

Rejestracja konta:

  1. Przejdź na stronę rejestracji w home.pl. Skorzystaj z dedykowanego adresu strony WWW, aby aktywować warunki przedstawione na stronie ofertowej home.pl – kliknij tutaj.
  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy w 6 krokach. Do jego wypełnienia będziesz potrzebował podstawowe dokumenty, poświadczające rozpoczęcie działalności, a także dostęp do rachunku bankowego firmy, z którego wykonasz płatność aktywacyjną.
    Jeśli w chwili obecnej nie posiadasz przy sobie dokumentów otwarcia firmy, będziesz mógł je uzupełnić później, bezpośrednio w panelu klienta PayU.
    • Krok 1: Dane firmy – w tym kroku podaj dane Twojej firmy, w tym numer firmowego rachunku bankowego. Większość informacji znajdziesz w dokumentach potwierdzających rejestrację firmy,PayU - Rejestracja - 1 krok - Dane firmy - Uzupełnij formularz
    • Krok 2: Dane osobowe – w tym kroku najważniejsze są dane kontaktowe które umożliwią firmie PayU kontakt z Tobą. Zadbaj aby dane kontaktowe były poprawne, dzięki temu aktywacja konta przebiegnie szybko, a PayU będzie mogło na bieżąco informować Cię o  działaniu konta, zmianach w regulaminie, itp.,PayU - Rejestracja - 2 krok - Dane osobowe - Uzupełnij dane kontaktowe
    • Krok 3: Wybór usługi – w tym kroku podajesz informacje o serwisach WWW, w ramach których będzie działał rejestrowany system płatności on-line. Zwróć uwagę, że na tym etapie możesz już zdecydować, jaka forma płatności będzie dostępna w serwisie WWW: przelew bankowy oraz płatność kartą. Jeśli korzystasz  z oprogramowania sklepu z oferty home.pl, wybierz oprogramowanie eSklep,PayU - Rejestracja - 3 krok - Wybór usług - Podaj informacje o serwisach WWW
    • Krok 4: Akceptacja umowy – w tym kroku zostaną udostępnione Ci 3 umowy, których akceptacja będzie niezbędna do założenia i aktywacji konta w serwisie PayU. Zapoznaj się z umowami, a następnie zaakceptuj warunki. Kopie umów zostaną przesłane na skrzynkę e-mail,PayU - Rejestracja - 4 krok - Akceptacja umowy - Zapoznaj się z umowami, a następnie zaakceptuj warunki
    • Krok 5: Dokumenty firmy – zakładając konto w serwisie internetowym, PayU zadbało o to, aby maksymalnie skrócić czas aktywacji usługi a formalności ograniczyć do minimum. Dlatego skorzystaj z opcji załączania plików i dołącz skany dokumentów, potwierdzających założenie firmy (lub innych niezbędnych do aktywacji konta w serwisie PayU),PayU - Rejestracja - 5 krok - Dokumenty firmy - Dołącz skany dokumentów
    • Krok 6: Przelew aktywacyjny – to ostatni krok rejestracji konta w serwisie PayU. Dokonaj płatności aktywacyjnej, aby serwis PayU rozpoczął świadczenie usługi oraz zweryfikował numer rachunku firmowego, który podałeś wcześniej. Dzięki preferencyjnym warunkom jakie przygotowało dla Ciebie PayU przy współpracy z home.pl, opłata aktywacyjna nie powinna być wyższa niż kilka złotych.PayU - Rejestracja - 6 krok - Przelew aktywacyjny - Dokonaj płatności aktywacyjnej
  3. Konto zostało utworzone.
  4. Ostatnim elementem jest nadanie hasła dostępu. Na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powiadomienie, z prośbą o aktywacje konta i nadanie mu hasła.
    PayU - Wiadomość e-mail - Powiadomienie - Prośba o aktywacje konta i nadanie mu hasła
  5. Zadbaj o to aby hasło było wystarczająco silne. Miernik siły hasła pomoże Ci w doborze odpowiednich znaków.PayU - Rejestracja - Wprowadź hasło - Miernik siły hasła pomoże w doborze odpowiednich znaków
    WAŻNE! Wprowadzone hasło zapamiętaj lub zachowaj w bezpiecznym miejscu. Po zakończeniu kreatora nadawania hasła dostępu, nie otrzymasz dodatkowych powiadomień z danymi do logowania. Jeśli zapomnisz hasło dostępu, będziesz mógł skorzystać tylko z opcji jego zmiany na nowe.
  6. Potwierdź nadawanie hasła przyciskiem Gotowe. Po zakończeniu procedury, zostaniesz przekierowany na stronę logowania.PayU - Strona logowania - Zaloguj się

Więcej rozwiązań

Płatności elektroniczne PayU

Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,5%, a aktywacja jedyne 5 zł.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub