Rejestracja nowego konta w serwisie płatności on-line PayU

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Rejestracja nowego konta w serwisie płatności PayU, to szybka droga do obniżenia kosztów prowadzenia działalności i zwiększenia zadowolenia klientów.

Skorzystaj z formularza rejestracji dostępnego na stronie www.home.pl/payu – formularz ten automatycznie uruchomi dedykowany link rejestracji konta, który umożliwi Ci skorzystanie ze wszystkich profitów jakie PayU przygotowało dla Ciebie razem z nami.

Kliknij tutaj, aby przejść na stronę rejestracji nowego konta w serwisie PayU.

Od aktywacji konta w serwisie PayU dzielą Cię tylko 4 proste kroki.
PayU - Rejestracja - Przedstawienie 4 prostych kroków do aktywacji konta

Celem maksymalnego skrócenia czasu rejestracji konta, przygotuj dokumenty firmy, aktywne adresy e-mail oraz numer rachunku bankowego Twojej firmy.

W zależności od formy prawnej jaką posiada Twoja firma, przygotuj poniżej wskazane dokumenty. Wykonaj ich skan lub zdjęcie oraz zapisz je na dysku komputera. W 3. kroku rejestracji konta pojawi się prośba o załączenie plików z kopią dokumentów. Do rejestracji będą potrzebne:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza: skan dowodu osobistego właściciela firmy,
  • spółka cywilna: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan umowy spółki cywilnej, skany dowodów osobistych wszystkich wspólników,
  • spółka akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawna, komandytowa: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), skan dowodu osobistego osoby podpisującej umowę (wpisaną jako reprezentant w KRS),
  • fundacja lub stowarzyszenie: NIP i REGON (jeśli nie jest widoczny w KRS), w przypadku fundacji skan dokumentu statusowego, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę (wpisanej jako reprezentant w KRS),
  • instytucja publiczna: NIP i REGON, skan dowodu osobistego osoby reprezentującej firmę, skan dokumentu potwierdzającego utworzenie danego podmiotu.

Rejestracja konta:

  1. Przejdź na stronę rejestracji w home.pl. Skorzystaj z dedykowanego adresu strony WWW, aby aktywować warunki przedstawione na stronie ofertowej home.pl.
  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy w 4 krokach. Do jego wypełnienia będą potrzebne podstawowe dokumenty, poświadczające rozpoczęcie działalności, a także dostęp do rachunku bankowego firmy, z którego wykonasz płatność aktywacyjną.
    PayU - Rejestracja - 1 krok - Dane firmy - Uzupełnij formularz
  3. Krok 1: Formularz – w tym kroku podaj NIP swojej firmy oraz wybierz formę prawną działalności i wpisz adres e-mail do kontaktu,
  4. Krok 2: Akceptacja umowy – w tym kroku przeczytaj i zaakceptuj umowę rejestracji konta w serwisie PayU. Kopię umowy otrzymasz również mailem na adres podany w kroku 1.,
  5. Krok 3: Załączenie dokumentów – w tym kroku dołącz odpowiednie dokumenty w celu weryfikacji niezbędnej do utworzenia konta w serwisie PayU,
  6. Krok 4: Przelew weryfikacyjny – w tym kroku wykonaj przelew weryfikacyjny, by dokończyć rejestrację konta.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Płatności elektroniczne PayU

Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,29% i pierwszy miesiąc bez prowizji.