Zendesk – pierwsze uruchomienie i aktywacja licencji

Zendesk to kompleksowe narzędzie przeznaczone do obsługi klienta. Po jego zakupie należy aktywować aplikację, tworząc nowe konto i rejestrując się w usłudze. Zobacz, jak wygląda pierwsze uruchomienie Zendesk.

Jak aktywować Zendesk po zakupie?

Po zakupie Zendesk w home.pl otrzymasz wiadomość email z linkiem do rejestracji wersji próbnej usługi. Pełna aktywacja wymaga najpierw stworzenia konta próbnego, które później zostaje podniesione do pełnej wersji licencji. Aby rozpocząć proces aktywacji Zendesk:

  1. Kliknij link znajdujący się w mailu otrzymanym po zakupie.
  2. Na stronie Zendesk wprowadź swój adres email i kliknij Next.
    aktywacja licencji Zendesk
  3. Następnie wpisz swoje imię i nazwisko oraz podaj numer telefonu. Przejdź dalej, klikając Next.
    Podaj email do Zendesk
  4. Następne podaj nazwę firmy, liczbę pracowników oraz wymyśl domenę swojej firmy – zaleca się wpisać taką samą domenę, jak nazwa firmy. Wpisz hasło, którym będziesz logować się do Zendesk. Zakończ proces klikając w Complete trial sign-up.
    Dodatkowe dane rejestracji Zendesk
  5. Otwórz swoją pocztę email i potwierdź podany adres przyciskiem Verify your account.
    Email potwierdzający Zendesk
  6. Zostaniesz przeniesiony na stronę potwierdzającą email. Kliknij Get started, by przejść do ekranu głównego usługi Zendesk.
    Ekran główny Zendesk

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie