Zendesk to kompleksowe narzędzie przeznaczone do obsługi klienta. Po jego zakupie należy aktywować aplikację, tworząc nowe konto i rejestrując się w usłudze. Zobacz, jak wygląda pierwsze uruchomienie Zendesk.
Jak aktywować Zendesk po zakupie?
Po zakupie Zendesk w home.pl otrzymasz wiadomość email z linkiem do rejestracji wersji próbnej usługi. Pełna aktywacja wymaga najpierw stworzenia konta próbnego, które później zostaje podniesione do pełnej wersji licencji. Aby rozpocząć proces aktywacji Zendesk:
- Kliknij link znajdujący się w mailu otrzymanym po zakupie.
- Na stronie Zendesk wprowadź swój adres email i kliknij Next.
- Następnie wpisz swoje imię i nazwisko oraz podaj numer telefonu. Przejdź dalej, klikając Next.
- Następne podaj nazwę firmy, liczbę pracowników oraz wymyśl domenę swojej firmy – zaleca się wpisać taką samą domenę, jak nazwa firmy. Wpisz hasło, którym będziesz logować się do Zendesk. Zakończ proces klikając w Complete trial sign-up.
- Otwórz swoją pocztę email i potwierdź podany adres przyciskiem Verify your account.
- Zostaniesz przeniesiony na stronę potwierdzającą email. Kliknij Get started, by przejść do ekranu głównego usługi Zendesk.