Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz samodzielnie potwierdzić rejestrację nowego klienta w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcjach w sytuacjach, gdy użytkownik nie może samodzielnie potwierdzić rejestracji (np. z powodu braku dostępu do skrzynki e-mail).

Aby ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu  KLIENCI.
  3. Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz potwierdzić rejestrację.
  4. Zaznacz pole Potwierdzony e-mail oraz kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie