Po zarejestrowaniu serwera otrzymujesz przestrzeń dyskową przeznaczoną do obsługi: stron WWW i FTP, bazy danych (np. MySQL lub MsSQL), poczty e-mail.
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl nazwą usługi administracyjnej lub identyfikatorem usługi serwera.
- Dowiedz się więcej o dostępnych loginach oraz usłudze administracyjnej.
- Przejdź do sekcji Usługi, kliknij nazwę swojego serwera, następnie Konfiguracja usługi.
- W nowym widoku zobaczysz moduły informujące o wykorzystaniu przestrzeni na serwisy WWW i bazy danych oraz pocztę e-mail.
- Kliknij przycisk Preferencje, aby przejść do zmiany ustawień proporcji przestrzeni WWW i poczty. Czytaj więcej o ustawieniach preferencji w panelu administracyjnym,
- Zapisz wprowadzone zmiany.
Informacje dodatkowe:
- usługi typu Click Web, Hosting Premium, nie posiadają ustawień dot. podziału pojemności serwera.