Jak zmienić pojemność skrzynek utworzonych na serwerze?

Najlepszy hosting dla stron WWW

Znajdziesz tutaj informacje jak zmienić pojemność skrzynek na poprzedniej platformie home.pl

  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zmienić pojemność skrzynek na nowej platformie home.pl.

Każda skrzynka e-mail ma określoną pojemność (np. 500MB, 1000MB, 2000MB), która ustalana jest podczas tworzenia skrzynki. Skrzynkę e-mail tworzymy w Panelu klienta home.pl i również w nim możemy zmieniać jej pojemność. Pamiętaj, że w przypadku usług z pakietu Personal email nie możesz zmienić pojemności skrzynki e-mail!

Zmiana pojemności skrzynki e-mail na poprzedniej platformie home.pl

Aby zmienić pojemność skrzynki e-mail, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
    WAŻNE! Pamiętaj, że po zalogowaniu się do skrzynki e-mail nie będziesz mógł zmienić jej pojemności. Wymagane jest zalogowanie się w Panelu klienta home.pl do serwera lub innej usługi administracyjnej.
    Przykład: Jeśli posiadasz serwer pod adresem: “serwer123456.home.pl”, to podczas procesu logowania podaj samą nazwę “serwer123456”.
  2. Na liście usług kliknij znak “plusa” przy nazwie usługi, na której utworzona jest skrzynka e-mail.

    Panel klienta - Usługi - Wybierz usługę i kliknij w jej nazwę

  3. Po rozwinięciu listy, kliknij nazwę skrzynki e-mail, której pojemność chcesz zmienić. Spowoduje to rozwinięcie tzw. mini-podglądu pod nazwą usługi.
  4. Kliknij przycisk “Konfiguracja usługi” znajdujący się na mini-podglądzie.

    Panel klienta - Usługi - Mini-Podgląd usługi - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi

  5. Następnie kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” i wybierz z menu rozwijanego opcję “Konfiguracja parametrów”.

    Panel klienta - Usługi - Mini-Podgląd usługi - Konfiguracja usługi - Konfiguruj pocztę - Wybierz opcje Konfiguracja parametrów

  6. Na wyświetlonej stronie w sekcji “Pojemność skrzynki” zaznacz wybraną pojemność skrzynki, którą chcesz ustawić na wybranym koncie pocztowym.

  7. Kliknij przycisk “Zapisz”, który znajduje się na samym dole formularza.

Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie