Jak dodać lub usunąć dostęp FTP dla już istniejącego konta e-mail?

Zgodnie z informacjami dostępnymi w dokumentacji home.pl, dostęp do konta FTP możesz uzyskać poprzez:

Posiadając już utworzone konto e-mail, np. dla administratora czy pracownika firmy, możesz w każdej chwili edytować jego ustawienia, dodając lub kasując dostęp FTP na Twoim serwerze.

Zmiana ustawień skrzynki e-mail możliwa jest po zalogowaniu się w Panelu home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć instrukcje na temat procesu logowania.

Po zalogowaniu możesz przejść do zmian parametrów dla wybranej skrzynki e-mail.

  1. W tym celu kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    uslugi432.jpg
  2. Na wyświetlonej liście kliknij znak “plusa”, który znajduje się obok nazwy serwera (np. serwer “kowalski”).
    plusikokjpg.jpg
  3. Zostanie wyświetlona lista usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem (np. skrzynki e-mail, konta FTP, domeny). Kliknij nazwę konta (np. “admin”), dla którego chcesz zmienić parametry.
    wnaxzweserwer.jpg
  4. Po wyświetleniu mini-podglądu usługi, kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”.
    konfuslugikont.jpg
  5. Kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” -> “Konfiguracja parametrów”, aby przejść do formularza zmiany parametrów dla wybranego konta.
    konfiguracjaparametrow2.jpg
  6. Na dole strony znajdziesz ustawienia dostępu FTP.
    Dostęp FTP do konta – skrzynka e-mail stworzona w ramach serwera może zyskać funkcjonalność dostępu do zasobów (plików) opublikowanych na serwerze. W ten sposób np. firma projektująca Tobie stronę WWW będzie mogła wprowadzać zmiany na plikach, bez koniecznej znajomości Twojego hasła do Panelu home.plCzytaj więcej, o konfiguracji dostępu do wydzielonego katalogu, konta FTP i logów w ramach konta pocztowego.

 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl