Błąd 500 – dlaczego się pojawia?


Artykuł przedstawia kilka przykładowych rozwiązań i zaleceń. Jeśli błąd nadal się pojawia, sugerujemy zweryfikowanie działania strony WWW lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta home.pl.

Najczęstszą metodą rozwiązania problemu błędu 500 (po stronie użytkownika przeglądarki – odnotowaną przez Biuro Obsługi Klienta home.pl) jest sytuacja, gdy w pamięci podręcznej przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome) zapisana jest nieco starsza wersja strony WWW. W takiej sytuacji wystarczy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której korzystasz.

Najczęstszą przyczyną występowania błędu 500 w serwisie WWW klienta jest:

  • chwilowe przekroczenie parametrów bezpieczeństwa usługi, w tym przez skrypty uruchamiane przez www. Możesz spróbować cofnąć ostatnio wprowadzone zmiany w serwisie WWW, wyłączyć skrypty/aplikacje, które mogą znacznie obciążać serwer.
  • przekroczenie parametru timeout dla serwera. Możesz rozwiązać problem modyfikacją skryptów, np. strony WWW, aby czas ich wykonywania nie przekraczał parametrów bezpieczeństwa usługi.
  • błędne ustawienie uprawnień do plików i katalogów. CHMOD możesz zmienić np. podczas połączenia z serwerem FTP.
  • istnienie błędnych wpisów w pliku .htaccess. Możesz rozwiązać problem przez usunięcie lub naprawienie niepoprawnych dyrektyw, np. błędów składni czy wywołania opcji niedostępnych na serwerze w home.pl.

Więcej rozwiązań

Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub