Zmiana ustawień serwera poczty (opcje kont pocztowych)

W artykule znajdziesz instrukcję, jak zmienić ustawienia serwera poczty na poprzedniej platformie home.pl.

Panel klienta home.pl umożliwia zdefiniowanie opcji dla serwera poczty, które pozwalają na:

  • Włączenie lub wyłączenie możliwości resetu hasła dla użytkowników skrzynek e-mail.
  • Włączenie lub wyłączenie wyświetlania globalnych ustawień białej i czarnej listy nadawców.

Gdzie zmienić opcje serwera poczty?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić opcje. Spowoduje to rozwinięcie mini-podglądu usługi.
    Panel klienta - Usługi - Kliknij w Nazwę serwera
  4. Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Kliknij przycisk „Ustaw opcje serwera poczty”, który znajduje się w lewym dolnym module.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Ustaw opcje serwera poczty
  6. Wybierz odpowiednie opcje i kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany dla serwera poczty. Wprowadzone ustawienia będą natychmiast zaktualizowane.

    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Ustaw opcje serwera poczty - Wybierz odpowiednie opcje kont pocztowych

  7. Możesz zmienić następujące opcje serwera pocztowego:
    • Zezwól użytkownikom kont pocztowych na reset hasła – opcja ta pozwala na wysłanie wiadomości e-mail z resetem hasła na adres e-mail reprezentanta usługi. Wyłączenie tej opcji spowoduje, że pomoc.home.pl/haslo dla wybranej usługi nie będzie mógł zostać wykonany. Użytkownik otrzyma w takiej sytuacji komunikat z informacją o nałożonej blokadzie resetu hasła i zmiana hasła będzie dostępna tylko za pośrednictwem Panelu klienta home.pl.
      Kliknij tutaj, aby zobaczyć jak zarządzać osobami kontaktowymi dla konta (np. zmiana kontaktowego adresu e-mail dla Reprezentanta Abonenta usługi).
    • Zezwól użytkownikom kont pocztowych na wyświetlanie czarnej i białej listy nadawców – opcja ta powoduje wyświetlanie globalnych ustawień białej oraz czarnej listy nadawców podczas edycji ustawień antyspamowych dla poszczególnych skrzynek e-mail.
      Użytkownik, który będzie przeprowadzał zmianę ustawień antyspamowych może mieć dostęp do podglądu globalnych ustawień. Podgląd tych ustawień jest przydatny podczas definiowania nowych reguł. Użytkownik skrzynki e-mail może mieć dostępny podgląd globalnych ustawień – niemożliwa będzie zmiana ustawień przez użytkownika.
      WAŻNE! Włączenie tej opcji spowoduje, że zalogowani użytkownicy kont pocztowych będą mogli wyświetlić i sprawdzić globalne ustawienia białej oraz czarnej listy nadawców, które obowiązują również na ich koncie pocztowym.
      Globalne ustawienia białej oraz czarnej listy nadawców można zmienić po przejściu do ustawień antyspamowych dla serwera, na którym utworzone są skrzynki e-mail.

      Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zmienić globalne ustawienia antyspamowe na serwerze.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.