Interesują Cię nowe oferty, rabaty i szkolenia w home.pl? Poinformujemy Cię o nich po wyrażeniu zgody marketingowej. Bądź na bieżąco z aktualnymi, darmowymi webinarami, promocjami i tańszym odnowieniem usług w abonamencie wieloletnim. Zgoda marketingowa może być cofnięta w każdej chwili. Sprawdź, jak włączyć i wyłączyć zgodę w panelu klienta.
SPIS TREŚCI
Jak włączyć zgodę marketingową w panelu klienta?
Aby włączyć zgodę marketingową w panelu klienta home.pl, postępuj według instrukcji:
- Wejdź na stronę: panel.home.pl i zaloguj się na swoje konto.
- Przejdź do menu po lewej stronie i kliknij przycisk: Wsparcie klienta.
- W otwartej zakładce kliknij przycisk: Moje zgody.
- Zapoznaj się z treścią zgody marketingowej, klikając: Rozwiń pełną treść zgody.
- Aby wyrazić zgodę i uzyskać dostęp do cennych informacji i rabatów, kliknij przycisk: Wyrażam zgodę.
- Gotowe! Od tej pory będziemy Cię informować o rabatach i nowościach w ofercie.
Jak wyłączyć zgodę marketingową?
Cofnięcie zgody marketingowej sprawi, że przestaniesz otrzymywać od nas wiadomości na temat aktualnych ofert. Jeśli chcesz cofnąć zgodę, postępuj według instrukcji:
- Ponownie przejdź do swoich zgód marketingowych (Wsparcie klienta → Moje Zgody).
- Kliknij przycisk: Cofam zgodę. Od tej pory nie będziesz otrzymywać od nas wiadomości o nowych ofertach i rabatach.