Jak sprawdzić rejestr zdarzeń dla całego konta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl możesz przejść do rejestru zdarzeń, który wyświetla listę wszystkich operacji wykonanych przez użytkowników na Twoim koncie. Za pomocą rejestru zdarzeń możesz sprawdzić m.in., który użytkownik wysłał zamówienie o rejestrację nowej domeny, kto dodał domenę lub utworzył nową subdomenę.

Rejestr zdarzeń dostępny jest dla po zalogowaniu się do konta użytkownika z uprawnieniami administratora i pozwala sprawdzić historię operacji dla wszystkich zarejestrowanych usług na danym koncie klienta, np. hosting lub domeny.

Jak sprawdzić rejestr zdarzeń dla mojego całego konta?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Konto
  3. Kliknij opcję menu: Rejestr zdarzeń, którą również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Konto - Wybierz opcję menu Rejestr zdarzeń
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony rejestr zdarzeń dla całego Twojego konta w home.pl.
    Panel klienta home.pl - Konto - Rejestr zdarzeń - Przykładowa lista rejestru zdarzeń dla całego konta w Panelu klienta
  5. Możesz kliknąć nazwę zdarzenia, aby wyświetlić szczegóły.
    Panel klienta home.pl - Konto - Rejestr zdarzeń - Kliknij w nazwę zdarzenia, aby wyświetlić szczegóły
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie