Jak dodać własny status zamówienia?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Poza domyślną listą statusów dla zamówień, możesz także tworzyć nowe – własne statusy dowolnego typu. Status zamówienia pozwala zamawiającemu sprawdzić stan swojego zamówienia (np. czy jest już w realizacji, czy produkt został wysłany). Specyficzne towary lub bardziej zaawansowane procesy zamówień mogą wymagać stworzenia dodatkowych statusów zamówień. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

Aby dodać nowy status zamówienia:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień 
  3. Kliknij przycisk Dodaj status, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. W wyświetlonym formularzu wprowadź nazwę dla tworzonego statusu oraz wybierz jego typ.
  5. Zaznacz pole Aktywność oraz Wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu, wybierz kolor dla statusu oraz uzupełnij treść wysyłaną w momencie ustawienia tworzonego statusu zamówienia.
  6. Jeżeli dodatkowo wysyłasz ze sklepu wiadomości w formacie HTML, wprowadź treść również w poniższym polu.
  7. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nowy status dla zamówień.
  8. Po zapisaniu ustawień, nowy status pojawi się na liście.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie