Nadpłata powstaje zazwyczaj, gdy:
- dokonałeś przelewu za Twoją usługę w home.pl na kwotę wyższą niż wymagana,
- lub po raz kolejny opłaciłeś tę samą, opłaconą już wcześniej usługę.
SPIS TREŚCI
- W jaki sposób zostanę poinformowany o nadpłacie?
- Czy mogę przeznaczyć nadpłatę na opłacenie usług w home.pl?
- W jaki sposób mogę otrzymać zwrot nadpłaty?
W jaki sposób zostanę poinformowany o nadpłacie?
Jeżeli na Twoim koncie wystąpi nadpłata, wyślemy do Ciebie e-maila, na adres podany jako kontaktowy w Panelu klienta home.pl. W e-mailu poinformujemy kiedy, w jakiej kwocie oraz z jakiego tytułu powstała nadpłata.
Aby rozliczyć nadpłatę, odpowiedz na e-maila z informacją o nadpłacie wysłanego przez home.pl lub skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Czy mogę przeznaczyć nadpłatę na opłacenie usług w home.pl?
Tak. W tym celu odpowiedz na e-maila z informacją o nadpłacie, którego od nas otrzymałeś lub skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. W wiadomości e-mail prześlij do nas nazwy usług (np. „serwer123456.home.pl”), które mają zostać opłacone.
Zwróć uwagę, że środki z nadpłaty mogą nie wystarczyć, np. na opłacenie pełnych okresów abonamentowych dwóch usług. Poinformuj nas zatem, za którą usługę chcesz opłacić pełny abonament, a za którą na krótszy okres.
Możesz jednak przedłużyć ważność domeny „twojadomena.pl” na 1 rok oraz wykorzystać pozostałą kwotę na proporcjonalne przedłużenie ważności usługi Hosting Profesjonalny.
W jaki sposób mogę otrzymać zwrot nadpłaty?
Aby otrzymać zwrot nadpłaty, odpowiedz na wiadomość e-mail z informacją o nadpłacie, którego otrzymałeś od home.pl. W odpowiedzi poinformuj nas o tym, że mamy zwrócić Ci pieniądze na konto.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.