Podsumuj sprzedaż, dzięki skutecznej i wydajnej aplikacji Raport zamówień PRO. Aplikacja wskaże Ci m.in., które produkty musisz spakować do zamówienia, jego podsumowanie, a także dane klienta. Ponadto pomoże Ci w szybki sposób utworzyć zestawienie produktów, które musisz zamówić np. u dostawcy. Dowiedz się, jak dokonać instalacji aplikacji, oraz z niej korzystać.
SPIS TREŚCI
Jak zainstalować aplikację Raport zamówień PRO?
- Aby zainstalować aplikację, zaloguj się do swojego eSklepu.
- Sprawdź: Jak zalogować się do eSklepu?
- Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje, a następnie kliknij: Aplikacje.
- Wyszukaj aplikację: Raport zamówień PRO, a następnie kliknij: Zainstaluj.
- Zapoznaj się z regulaminem i go zaakceptuj, a następnie kliknij: Instaluj.
Jak wygenerować raport w aplikacji?
Aby wygenerować raport, w panelu swojego sklepu:
- Przejdź do zakładki: Obsługa sklepu → Zamówienia.
- Zaznacz zamówienia, które chcesz uwzględnić w raporcie.
- Skorzystaj z okna: Wybierz akcję, znajdź Raport zamówień PRO i kliknij: WYKONAJ.
- Pojawi się nowe okno. Kliknij: Utwórz nowy.
- Wybierz grupowanie i format zapisu pliku, a następnie określ, z jakich zamówień stworzony zostanie raport.
- Określ, z jakich źródeł mają pochodzić zamówienia. Dodatkowo możesz zaznaczyć pozycję: Uwzględnij tylko opłacone zamówienia.
- Wybierz przynajmniej jedną z widocznych informacji, które chcesz znaleźć w swoim raporcie.
- Wskaż nazwę dla utworzonego szablonu.
- Wygeneruj raport, klikając: Generuj.
Czytaj więcej
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.