Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Instalacja aplikacji
- Zaloguj się do panelu sklepu.
- Sprawdź, jak zalogować się do panelu sklepu.
- W panelu sklepu przejdź do zakładki: Dodatki i integracje → Aplikacje.
- Wyszukaj aplikację X osób kupiło Y sztuk, a następnie kliknij: Zainstaluj Aplikację.
Opcjonalnie, w zakładce „Zaawansowane” można kliknąć zlecenie przeliczenia sprzedaży produktów z czasu sprzed instalacji aplikacji, proces może potrwać kilka, a nawet kilkanaście godzin.
FAQ
Co zrobić jeśli informacja nie wyświetla się na karcie produktu?
- Upewnij się czy aplikacja jest zainstalowana, opłacona oraz włączona (w jej ustawieniach)
- Upewnij się czy produkt, który sprawdzasz, został zakupiony po instalacji aplikacji (lub czy wykonałeś przeliczenie sprzedaży i proces ten zakończył się)
Jeśli sprawdziłeś powyższe kroki a informacja ta nadal się nie wyświetla, napisz do nas, a pomożemy.
Jak przeliczyć sprzedaż produktów sprzed daty instalacji aplikacji?
Aby przeliczyć sprzedaż wystarczy, że wejdziesz do aplikacji i w zakładce „Zaawansowane” klikniesz przycisk „Przelicz”. Zadanie przeliczenia wszystkich zamówień zostanie dodane do kolejki, może to potrwać kilka a nawet kilkanaście godzin, w zależności od liczby zleceń i obciążenia serwera.
Po zakończeniu procesu przeliczania, w zakładce zaawansowane pojawia się komunikat informujący o tym, że proces ten się zakończył.
Czy mogę wyedytować ilości sprzedanych produktów?
Na tę chwilę aplikacja nie posiada takiej funkcjonalności, ale rozważymy ją, jeśli więcej osób zacznie z niej korzystać.