Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Sklep internetowy eSklep oferuje w ramach panelu administracyjnego, prostą i szybką konfigurację zintegrowanych metod płatności.
Systemy płatności dostępne w panelu sklepu zapewniają prosty przepływ informacji pomiędzy usługodawcą płatności, sklepem oraz klientem dokonującym zakupu w sklepie internetowym. Dzięki takiemu rozwiązaniu cały proces opłacania i przygotowania zamówienia jest w pełni zautomatyzowany i nie wymaga dodatkowej obsługi, np. ręcznego przesyłania danych do przelewu, potwierdzania otrzymania płatności czy sprawdzania czy płatność została odnotowana.
Jedną z dostępnych metod płatności (poza standardowymi płatnościami online) są także raty oferowane przez bank Santander. Dzięki ratom online, cały proces odbywa się drogą elektroniczną i zwykle nie trwa dłużej jak kilkanaście minut. Zakupy na raty przez Internet zostały stworzone po to, aby cały proces zakupów na raty mógł odbyć się tylko drogą elektroniczną bez zbędnych formalności.
W ramach dostępnych metod płatności poprzez raty online, eSklep umożliwia m.in prostą konfigurację systemu eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Raty przez Internet w sklepie eSklep
- Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się do panelu sklepu.
- Przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Wybierz alternatywną metodę płatności: eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Aby dokończyć konfigurację płatności, wymagane jest zarejestrowanie konta w serwisie eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Rejestracja w serwisie, pozwoli uruchomić raty online w sklepie internetowym. Po udanej rejestracij, otrzymasz od banku dane dostępu do swojego systemu ratalnego, w tym ID sprzedawcy, niezbędny do ukończenia konfiguracji w sklepie eSklep.
- Po udanej rejestracji przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Edytuj dostępną formę płatności eRaty Santander Consumer Bank S.A.
- Ustaw metodę płatności jako aktywną.
- Po lewej stronie ekranu przejdź do konfiguracji płatności.
- Wprowadź niezbędne informacje jak ID sprzedawcy, adres e-mail oraz opcjonalnie numer telefonu oraz wariant sklepu (informacje te otrzymasz lub podasz na etapie rejestracji w serwisie banku).
- Zapisz zmiany. Metoda płatności została aktywowana.
Podczas finalizowania zakupów, w koszyku a dokładniej na liście dostępnych metod płatności pojawi się dodatkowa pozycja płatności ratalnej. Po jej wybraniu, klient dokonujący zakupu, zostanie przekierowany na stronę banku, gdzie wypełni wniosek, zgodnie z instrukcjami na stronie. Po akceptacji wniosku, raty zostaną aktywowane, a zakupy w sklepie otrzymają status opłaconych.
Po rejestracji konta w systemie ratalnym, otrzymasz od banku dodatkowe informacje i instrukcje dotyczące konfiguracji płatności, m.in. informacje o dodawaniu elementów graficznych, linków do symulatorów rat itp.. Skorzystaj z nich, aby wyeksponować wybraną formę płatności w sklepie eSklep.