Korzystając ze sklepu internetowego home.pl, możesz szybko wdrożyć system płatności PayPal dla klientów. Umożliwi im dokonywanie płatności za pomocą portfela elektronicznego PayPal (ze środków własnych lub kart kredytowych i debetowych), a Tobie łatwe przyjmowanie i rozliczanie takich płatności.
SPIS TREŚCI
- Jak założyć konto PayPal?
- Sprawdź ofertę płatności elektronicznych PayU dla Twojego biznesu – oferta dla klientów home.pl
System płatności elektronicznych PayPal jest zintegrowany ze sklepem internetowym i dostępny w postaci bezpłatnej funkcji. Do jego działania (w tej postaci) wystarczy nazwa ID nadana przez system PayPal.
Jak włączyć obsługę płatności PayPal w sklepie internetowym?
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Skorzystaj z opcji Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności i wybierz: PayPal
- W zakładce Ustawienia PayPal: Wprowadź ID Sprzedawcy. ID Sprzedawcy to numer, który znajdziesz w ustawieniach swojego konta Paypal.
- Aby adres dostawy klienta został automatycznie nadpisany adresem z konta PayPal, wybierz opcję: Nadpisz adres dostawy ustawiony w PayPal
Ważne: Według własnych preferencji edytuj “Komunikat potwierdzenia zamówienia” oraz “Komunikat email”
Znacznik {payment_form}, jest niezbędnym elementem Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu PayPal.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.