Konfiguracja płatności PayPal w sklepie internetowym


Korzystając ze sklepu internetowego home.pl, możesz szybko wdrożyć system płatności PayPal dla klientów. Umożliwi im dokonywanie płatności za pomocą portfela elektronicznego PayPal (ze środków własnych lub kart kredytowych i debetowych), a Tobie łatwe przyjmowanie i rozliczanie takich płatności.

SPIS TREŚCI

System płatności elektronicznych PayPal jest zintegrowany ze sklepem internetowym i dostępny w postaci bezpłatnej funkcji. Do jego działania (w tej postaci) wystarczy nazwa ID nadana przez system PayPal.

Jak włączyć obsługę płatności PayPal w sklepie internetowym?

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
  2. Skorzystaj z opcji Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności i wybierz: PayPalPrzejdź do sekcji Formy płatności i dodaj nową płatność PayPal
  3. W zakładce Ustawienia PayPal: Wprowadź ID Sprzedawcy. ID Sprzedawcy to numer, który znajdziesz w ustawieniach swojego konta Paypal.
    Kliknij w ustawienia PayPal i wprowadź ID sprzedawcy
  4. Aby adres dostawy klienta został automatycznie nadpisany adresem z konta PayPal, wybierz opcję: Nadpisz adres dostawy ustawiony w PayPal
    Nadpisz adres dostawcy aktywując opcję

Ważne: Według własnych preferencji edytuj “Komunikat potwierdzenia zamówienia” oraz “Komunikat email”

Znacznik {payment_form}, jest niezbędnym elementem Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu PayPal.Wprowadź nową treść wiadomości i komunikatu przesyłanego po złożeniu zamówienia i płatności PayPal

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.