Jak przenieść obsługę skrzynki e-mail na Poczta home.pl?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Jeśli pierwszy raz korzystasz z poczty home.pl w przeglądarce – kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak zacząć korzystać z Poczty home.pl.

Pierwszy raz w home.pl? Czas przenieść swoją pocztę na serwery home.pl. Zobacz krótki poradnik dot. przenoszenia profilu poczty na platformę Poczta home.pl/

Instrukcje zawarte w artykule będą pomocne dla użytkowników Poczty home.pl i nie będą dotyczyły programów do obsługi poczty, np. Outlook, Thunderbird. Poczta home.pl jest oprogramowaniem służącym do obsługi skrzynek e-mail (np. wysyłania/odbierania wiadomości e-mail) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Jak przenieść obsługę skrzynki e-mail na Poczta home.pl?

 

Pierwsze zalogowanie do skrzynki e-mail w Poczcie home.pl

Pierwsze uruchomienie Poczty home.pl możliwe jest poprzez bezpośrednie wejście na stronę logowania lub przeklik ze strony głównej www.home.pl:

  1. Przejdź na stronę www.home.pl i kliknij w prawym górnym rogu ekranu ikonę Poczty.
    Strona główna home.pl - Kliknij na ikonę Poczty
  2. Na wyświetlonej stronie wprowadź dane do logowania , czyli pełen adres skrzynki e-mail w polu login, oraz hasło dostępu do konta.
    Strona główna home.pl - Poczta - Zaloguj się

Przenoszenie profilu poczty (adres e-mail i dane nadawcy)

Utworzenie profilu poczty jest niezbędne do jej poprawnego działania. Profil zapamiętuje podstawowe informacje o nadawcy wiadomości, które to weryfikowane są przez serwery pocztowe odbiorcy (np. adres e-mail nadawcy). Przenoszenie profilu z poprzedniej wersji do Poczty home.pl obejmuje utworzenie go od nowa:

  1. Po zalogowaniu do aplikacji poczty, kliknij ikonę trzech poziomych pasków w prawym rogu ekranu i z rozwijanego menu wybierz Ustawienia.
    Poczta home.pl - Kliknij w ikonę trzech poziomych pasków i wybierz opcję Ustawienia
  2. Po prawej stronie ekranu kliknij Poczta i odszukaj pole: Domyślny adres nadawcy. Upewnij się, że ustawiony adres odpowiada Twojemu adresowi e-mail. Jeśli jest inny, zmień go.
    Poczta home.pl - Ustawienia - Poczta - Domyślny adres nadawcy - Upewnij się, że ustawiony adres odpowiada Twojemu adresowi e-mail
  3. Nie musisz nic zapisywać, aplikacja sama zapamięta ustawienia.
  4. Kliknij ponownie ikonę trzech poziomych pasków i wybierz Moje dane kontaktowe. Edytuj pole imię i nazwisko, wprowadzając w tym miejscu swoje dane.
    Dane wprowadzone w polu imię i nazwisko będą wyświetlane obok Twojego adresu e-mail w skrzynce adresata wiadomości. Edycja powyższych pól jest wymagana.

    Poczta home.pl - Moje dane kontaktowe - Informacje osobowe - Uzupełnij formularz

  5. Kliknij Zapisz, aby zapamiętać wprowadzone ustawienia. Możesz w tej chwili wylogować się ze skrzynki e-mail, klikając ikonę trzech poziomych pasków -> Wyloguj. Ponowne logowanie odświeży wprowadzone dane.
    Poczta home.pl - Kliknij w ikonę trzech poziomych pasków i wybierz opcję Wyloguj
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o edycji profilu w Poczcie home.pl.

Dodawanie podpisu do wiadomości

Podpis do wiadomości to ważny, ale nie obowiązkowy element wiadomości e-mail. Możesz w nim umieścić stałe fragmenty każdej wiadomości e-mail, np. pozdrowienia, dane kontaktowe lub informacje o Twojej firmie. Podpisy do wiadomości tworzone są indywidualnie dla każdego programu pocztowego. Możesz skorzystać z podpisu dostępnego w poprzedniej wersji aplikacji, kopiując go lub od razu przejść do utworzenia nowego podpisu w Poczcie home.pl.

W Poczcie home.pl możesz utworzyć wiele podpisów, podczas tworzenia wiadomości sam zdecydujesz z którego z nich będziesz chciał skorzystać.

Aby dodać nowy podpis w Poczcie home.pl:

  1. Po zalogowaniu do aplikacji poczty, kliknij ikonę koła zębatego w prawym rogu ekranu i z rozwijanego menu wybierz Ustawienia.
  2. Po prawej stronie ekranu kliknij Poczta i odszukaj pole Podpisy.
    Poczta home.pl - Ustawienia - Poczta - Wyświetlanie - Odszukaj pole Podpisy
  3. Kliknij Dodaj nowy podpis, aby rozpocząć jego konfigurację. Wprowadź nazwę podpisu (widoczną tylko dla Ciebie), treść oraz zdecyduj gdzie ma być wyświetlany.
  4. Zapamiętaj ustawienia klikając Zapisz. Ustaw podpis jako domyślny, jeśli chcesz, aby dodawał się automatycznie przy każdej tworzonej wiadomości.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o edycji podpisu w html – artykuł dostępny na forum.home.pl.

Przenoszenie książki adresowej

Dane znajdujące się w książce adresowej możesz w prosty sposób wymieniać pomiędzy programami służcymi do obsługi poczty (np. Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat).

Import książki adresowej do Poczty home.pl

  1. Zaloguj się do Poczty home.pl.
  2. Na górze ekranu wybierz Książka adresowa, a następnie po lewej stronie wskaż grupę kontaktów i w jej opcjach wybierz Import.
    Poczta home.pl - Książka adresowa - Kontakty - Wybierz opcję Import
  3. Pozostaw domyślny format CSV i kliknij przycisk Prześlij plik. Wskaż wcześniej zapisany plik .csv z książką adresową pobraną z poprzedniej wersji Poczty home.pl i potwierdź operację przyciskiem Import.
    Poczta home.pl - Książka adresowa - Kontakty - Import - Pozostaw domyślny format CSV i kliknij przycisk Prześlij plik
Jeśli chcesz przenieść książkę adresową z innej aplikacji, w której masz również skonfigurowaną pocztę, skorzystaj z opcji importu kontaktów ponownie. Kontakty zostaną dodane do już istniejącej listy. Możesz także z lewej strony ekranu dodać nową grupę/folder i wykonać import.

Przenoszenie reguł wiadomości

Reguły wiadomości tworzone są dla wybranego konta pocztowego.

Przykład: jeśli w poprzedniej wersji Poczty home.pl utworzyłeś regułę, np. która przekierowuje wiadomości ze skrzynki odbiorczej do innych folderów, to pomimo, że korzystasz już z nowej wersji Poczty home.pl, to reguła ta nadal będzie aktywna.

Dodawanie nowych reguł wiadomości w Poczcie home.pl:

  1. Zaloguj się do Poczty home.pl.
  2. Na górze ekranu kliknij ikonę trzech poziomych pasków –> Ustawienia.

    Poczta home.pl - Kliknij w ikonę trzech poziomych pasków i wybierz opcję Ustawienia
  3. Po lewej stronie kliknij Reguły wiadomości, a następnie Nowa reguła.
    Poczta home.pl - Ustawienia - Reguły wiadomości - Kliknij przycisk Nowa reguła
  4. Wprowadź ustawienia nowej reguły tworząc ją od nowa lub bazując na wcześniejszej konfiguracji.
  5. Zatwierdź wprowadzone zmiany, klikając przycisk Zapisz.

Przenoszenie filtrów antyspamowych

Ustawienia antyspamowe tworzone są dla wybranego konta pocztowego.

Przykład: jeśli w poprzedniej wersji Poczty home.pl, zablokowałeś wybrany adres IP, e-mail lub host na czarnej liście nadawców, to blokada ta będzie aktywna także w Poczcie home.pl.

Dodawanie zabezpieczeń antyspamowych w Poczcie home.pl:

  1. Zaloguj się do Poczty home.pl.
  2. Na górze ekranu kliknij ikonę trzech poziomych pasków –> Ustawienia.
  3. Po lewej stronie kliknij Opcje antyspam.

    Poczta home.pl - Ustawienia - Wybierz Opcje antyspam
  4. Ustawienia antyspamowe oraz wpisy znajdujące się na białej oraz czarnej liście nadawców zostaną pobrane z poprzedniej wersji Poczty home.pl (o ile takie reguły były utworzone).

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub