Jak sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Jeżeli chcesz sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail ze sklepu do klientów (np. potwierdzenie rejestracji klienta czy też potwierdzenie złożonego zamówienia) możesz na bieżąco śledzić historię wysyłek takich wiadomości. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Ustawienia > Zadania i historia maili > Historia maili 
  3. Na liście wysyłek możesz odszukać interesującą Cię wiadomość – podana jest tam m.in. data wysłania takiej wiadomości.
  4. Kliknij odpowiednią opcję w kolumnie Akcje, aby wyświetlić treść wybranej wiadomości e-mail lub wykonać inną akcję.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie