Jak sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail?


Jeżeli chcesz sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail ze sklepu do klientów (np. potwierdzenie rejestracji klienta czy też potwierdzenie złożonego zamówienia) możesz na bieżąco śledzić historię wysyłek takich wiadomości. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA > ADMINISTRACJA, SYSTEM > HISTORIA WYSYŁEK.
    Historia wysłanej korespondencji ze sklepu
  3. Na liście wysyłek możesz odszukać interesującą Cię wiadomość – podana jest tam m.in. data wysłania takiej wiadomości.
  4. Kliknij odpowiednią opcję w kolumnie Akcje, aby wyświetlić treść wybranej wiadomości e-mail lub wykonać inną akcję.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie