Jeżeli chcesz sprawdzić historię wysłanych wiadomości e-mail ze sklepu do klientów (np. potwierdzenie rejestracji klienta czy też potwierdzenie złożonego zamówienia) możesz na bieżąco śledzić historię wysyłek takich wiadomości. W tym celu:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Zadania i historia maili > Historia maili
- Na liście wysyłek możesz odszukać interesującą Cię wiadomość – podana jest tam m.in. data wysłania takiej wiadomości.
- Kliknij odpowiednią opcję w kolumnie Akcje, aby wyświetlić treść wybranej wiadomości e-mail lub wykonać inną akcję.
Więcej rozwiązań
- Jak sprawdzić raport najczęstszych form płatności?
- Jak sprawdzić ostatnie operacje (logi) administratora?
- Jak korzystać z raportu Sprzedaż produktów?
- Do czego służy opcja „Administracja, system” – „Historia wysyłek”?
- Jak sprawdzić raport najczęstszych form płatności?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.