Jak zrezygnować z usługi zarejestrowanej w home.pl?

Najprostszą drogą do rezygnacji z zarejestrowanej usługi, jest brak płatności za jej przedłużenie.

Usługa jest wyłączana wraz z zakończeniem jej ważności. Brak płatności za PRO FORMĘ równoznaczny jest z rezygnacją oraz usunięciem usługi użytkownika w cyklu życia usługi. Pro Formę otrzymujesz zwykle 28 dni przed końcem ważności usługi, informacja o jej wystawieniu jest przesyłana do Ciebie kilkukrotnie:

  • 28 dni przed końcem, a dalej 21 dni, 12 dni oraz przed samym wyłączeniem usługi, przesyłamy do Ciebie powiadomienie o nieopłaconej Pro Formie. Ma to na celu przypomnieć Ci o uregulowaniu płatności, w stosunku do usług, których ważność chcesz przedłużyć, a tym samym zachować ich działanie,
  • jeśli już po pierwszym powiadomieniu, jesteś pewny, że chcesz zrezygnować z usług wskazanych na Pro Formie (lub wybranych), możesz zignorować kolejne powiadomienia lub zgłosić do Biura Obsługi Klienta prośbę o wyłączenie powiadomień (wobec wybranych usług) i usunięcie Pro Formy/wystawienie nowej,
  • w przypadku gdy zakończy się okres ważności usługi, zostanie ona wyłączona. W przypadku większości usług, nadal istnieje możliwość ich przywrócenia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części artykułu.
WAŻNE! Pamiętaj, że po rezygnacji z usługi Twoja poczta e-mail i strona WWW mogą przestać funkcjonować pod danym adresem. Dokładnie zweryfikuj czy rezygnacja z usługi jest konieczna.

Przedłużenie usługi typu serwer lub domena wykonywane jest na podstawie zaksięgowanej wpłaty. Więcej informacji na temat terminu przedłużania i aktywacji usług znajdziesz pod tym adresem.

Jak zrezygnować z opłaconej usługi jeszcze przed zakończeniem abonamentu?

Poniższy tekst dotyczy wszystkich usług home.pl, których okres ważności się jeszcze nie skończył.
WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak wygląda rezygnacja z opłaconej usługi serwera VPS. Procedura wypowiedzenia umowy przy serwerze VPS różni się minimalnie od innych usług.

Aby zupełnie usunąć opłaconą usługę już teraz, należy przygotować i przesłać wniosek o usunięcie usługi (np. domeny z rejestru). Wniosek powinien zawierać nazwę usługi (np. “twojadomena.pl”), pełne dane abonenta oraz prośbę o usunięcie. Dokument należy podpisać, opieczętować (jeśli abonentem jest firma) i przesłać w postaci elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego.

W przypadku domen, aktywowanych w promocji za 0 zł, rejestrowane są one na rok czasu. Jeśli nie zostanie opłacone ich przedłużenie na kolejny rok, domeny wygasną bez zobowiązań.

WAŻNE! Rezygnacja z domeny zarejestrowanej w promocji za 0 zł nie przywróci puli dostępnych bezpłatnych domen w ofercie promocyjnej.

Jeśli abonentem usługi jest osoba fizyczna, zamiast wspomnianej pieczątki należy przesłać wniosek wypowiedzenia umowy/zakończenia abonamentu.

WAŻNE! W przypadku rezygnacji z opłaconej usługi (która jest jeszcze ważna np. kilka miesięcy) obowiązuje okres wypowiedzenia (30 dni). Zwrot należności za niewykorzystany abonament możliwy jest zatem dla usług ważnych 3, 6 lub 12 miesięcy i dodatkowo ważnych jeszcze przez minimum 30 dni. Zwrot należności za niewykorzystany abonament nie dotyczy domen.

Brak możliwości zwrotu środków pieniężnych dotyczy:

  • domen, ze względu na fakt, iż rejestrator automatycznie poniósł w rejestrze domen koszt rejestracji danej domeny, który jest bezzwrotny. Domena jest niepowtarzalnym adresem internetowym, z tego powodu po zarejestrowaniu nie można jej modyfikować. W takiej sytuacji zawsze możesz zarejestrować nową domenę, której akurat potrzebujesz (jeśli jest dostępna),

  • licencji oprogramowania firmy Kaspersky, ze względu na fakt, iż rejestrator poniósł koszt rejestracji licencji i udostępnił jej klucz, niezbędny do aktywacji i działania produktu,

  • certyfikatów SSL, ze względu na fakt, iż rejestrator poniósł koszt zakupu certyfikatu, a jego wystawca, jednostka certyfikująca, udostępniła dane w postaci plików i kluczy certyfikatu, niezbędnych do jego instalacji i uruchomienia.

Pamiętaj, że zwrot należności za niewykorzystany abonament zależy również od promocji, w której usługa została zarejestrowana.
Serwery (np. Linia profesjonana lub ekonomiczna) mogą być rejestrowane na okres 6 lub 12 miesięcy. Skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta home.pl aby uzyskać więcej informacji.
Pod tym adresem znajdziesz dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta home.pl. Skorzystaj z pomocy naszych konsultantów, aby sprawdzić szczegółowo swoje usługi pod względem planowanej rezygnacji.
W przypadku rejestracji usług na osobę fizyczną, w ciągu 14 dni od momentu zawarcia umowy, masz możliwość odstąpienia od niej. Skorzystaj z informacji zawartych w regulaminie świadczenia wybranej usługi, aby dowiedzieć się więcej. Odstąpienie od umowy nie dotyczy usług: domeny, oprogramowanie Kaspersky oraz certyfikaty SSL.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub