Podczas konfiguracji płatności PayU w sklepie internetowym oraz w dowolnym momencie korzystania z nich dla już aktywnej integracji możesz włączyć obsługę wielu walut. Liczba obsługiwanych walut może być ograniczona do oferty systemu PayU: EUR, GBP, USD, CZK, HUF, HRK, RON, SEK, DKK, NOK.
W panelu PayU znajdziesz wymagane w konfiguracji waluty informacje:
- ID punktu płatności (pos_id)
- Klucz (MD5)
- Drugi klucz (MD5)
- Klucz autoryzacji płatności (pos_auth_key)
Każda waluta posiada osobne dane konfiguracyjne. Liczba dostępnych walut zależy od oferty PayU oraz od zawartej umowy. Więcej informacji o dodawaniu walut w panelu PayU uzyskać po kontakcie z obsługą PayU.
- Przejdź do edycji ustawień płatności PayU w sekcji Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności.
- W edycji PayU dodaj nową walutę.
- Uzupełnij informacje o walucie wg. informacji z panelu PayU.
- Zapisz walutę, a następnie Zapisz ustawienia konfiguracji płatności PayU.
- W sekcji Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy pamiętaj aby wybranej formie dostawy przypisać odpowiednią formę płatności.
- W sekcji Ustawienia > Ustawienia regionalne > Języki możesz dodać nowe wersje językowe sklepu. Dla każdej z nich ustaw nowe formy dostawy korzystając z już dostępnych lub innych, np. dla wybranego regionu.
Czytaj więcej:
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.