Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Tylko po uruchomieniu płatności on-line w sklepie internetowym, środki od swoich Klientów otrzymasz natychmiast po zrealizowaniu płatności i od razu będziesz w stanie wysłać zamówiony towar. Dzięki integracji sklepu internetowego z płatnościami on-line, szybkość realizacji transakcji znacząco wzrośnie. Pamiętaj, że ilość użytkowników korzystających z płatności on-line ciągle rośnie!
Włącz płatności on-line eCard
- Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności: eCard
- Kliknij zakładkę Ustawienia eCard > Chcę się zarejestrować.
- Wypełnij wyświetlony formularz.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany.
Po zapisaniu danych czekaj na kontakt obsługi eCard. Jeśli wszystko jest poprawne, konfiguracja eCard w sklepie internetowym włączy się automatycznie.
Podczas aktywacji usługi dodatkowej otrzymasz dostęp do systemu eCard bezpośrednio w sklepie. Będziesz mógł sprawdzić szczegółowe informacje na temat poszczególnych płatności on-line (np. status płatności oraz inne dane).
Czytaj więcej:
- Płatności elektroniczne w sklepie internetowym
- Jak dodać przycisk „Lubię to” oraz moduł „LikeBox”?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Krótko o działaniach marketingowych związanych ze sklepem