Planowana niedostępność serwisów home.pl – 08.04.2017

Informujemy, że w nocy z piątku 07.04. na sobotę 08.04.2017 r. w godzinach 02:00-06:00 z uwagi na przeprowadzane prace administracyjne niedostępne będą serwisy:

 

W czasie trwania prac administracyjnych logowanie do poczty (webmail) oraz zarządzanie usługami, w tym ich opłacanie (PayU) i rejestracja nie będą możliwe.

W związku z przeprowadzanymi pracami administracyjnymi bieżąca realizacja zgłoszeń klientów na Infolinii, mailach oraz czacie technicznym będzie ograniczona do informacji handlowych.

W czasie trwania prac wszystkie usługi klientów home.pl tj. domeny, strony WWW, sklepy internetowe będą funkcjonować prawidłowo. Podobnie skrzynki e-mail będą funkcjonować bez żadnej przerwy. Aktualizacja obejmuje tylko aplikacje do obsługi poczty e-mail. Podczas aktualizacji zalecamy korzystanie z programów pocztowych, które umożliwią odebranie lub wysłanie wiadomości podczas trwania prac administracyjnych.

W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług po zakończeniu prac, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi usług home.pl, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Dołożymy starań, aby prace zostały zakończone jak najszybciej. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.