Informujemy, że w nocy z piątku 30.09. na sobotę 1.10.2016 r. w godzinach 22:00-6:00 z uwagi na przeprowadzane prace administracyjne niedostępne będą serwisy: panel.home.pl, rejestruj.home.pl oraz poczta.home.pl.
W tym czasie logowanie do poczty (webmail) oraz zarządzanie usługami, w tym ich opłacanie (PayU) i rejestracja, nie będą możliwe.
Pragniemy jednocześnie poinformować, iż w trakcie wykonywania prac administracyjnych mogą pojawić się chwilowe przerwy w działaniu stron WWW użytkowników usług home.pl.
W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług po zakończeniu prac zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi usług home.pl, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.