Prace techniczne z piątku na sobotę 18/19 października. Niedostępność Panelu Klienta

Aktualizacja 19.10, godz. 23:59:


Prace techniczne zostały zakończone. Dostęp do Panelu Klienta home.pl oraz zakupy na stronie home.pl są ponownie możliwe. Finalizowanie zamówień może w niektórych przypadkach potrwać dłużej niż zwykle. Możliwe jest tymczasowe wolniejsze działanie Panelu Klienta. Można się z nami skontaktować poprzez e-mail: info@home.pl.

 

Aktualizacja 19.10, godz. 17:20:

Prace techniczne, które rozpoczęliśmy wczoraj, potrwają nieco dłużej. O ich zakończeniu poinformujemy w kolejnej aktualizacji. Za powstałe niedogodności przepraszamy.

Aktualizacja 19.10, godz. 14:50:

Prace techniczne, które właśnie przeprowadzamy, potrwają nieco dłużej. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Planowana godzina zakończenia: 18:00.

W piątek 18.10 o godz. 23:00 rozpoczynamy prace techniczne, które planujemy zakończyć w sobotę 19.10 o godz. 15:00. We wskazanym czasie nie będzie możliwe:

  • logowanie do Panelu Klienta home.pl,
  • wprowadzanie zmian w konfiguracji usług,
  • zamawianie nowych usług ani odnowienia.

Jeśli planujesz zmiany w ustawieniach swoich usług poprzez Panel Klienta, sugerujemy wykonanie ich w godzinach poza wskazanym oknem serwisowym. Zaplanowane działania nie będą miały wpływu na:

  • odbiór oraz wysyłkę poczty e-mail,
  • działanie serwisów WWW
  • pracę aplikacji internetowych.

Wykonujemy prace, aby udoskonalić bezpieczeństwo systemu home.pl, poprawić wygląd Panelu Klienta oraz dodać nowe funkcjonalności do sklepu. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.