Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Marketing

Jak dodać i zarządzać rabatami w eSklepie?

W sklepie internetowym home.pl masz możliwość wprowadzenia licznych kombinacji dla mechanizmu przydzielania rabatów zamówienia Twojego klienta. Począwszy od indywidualnych rabatów, przyznawanym poszczególnym klientom, kody rabatowe, progi rabatowe czy też kończąc...

Wysuwany widget Ceneo na stronie sklepu eSklep

Uruchomienie widgetu rozpocznij w panelu serwisu Ceneo, skąd uzyskasz fragment kodu do umieszczenia w sklepie internetowym eSklep. W panelu Ceneo przejdź do zakładki Promocja sklepu > Widget opinii Przejdź do...

Jak włączyć jednorazowy rabat dla klientów?

Za pomocą opcji menu KONFIGURACJA > MARKETING > RABATY możesz zmienić ustawienia rabatów przyznawanych w Twoim sklepie internetowym, np. jednorazowy rabat dla nowych klientów lub ustawienia sumowania zniżek. Poradnik Video: Jak...

Narzędzia do promocji oferty sklepu

eSklep to nie tylko sklep internetowy – to również potężne narzędzie do promocji Twojej marki i komunikacji z Klientami. Nowość, bestseller czy produkt dnia – na wiele sposobów możesz promować...

Jak wstawić Google Analytics typu eCommerce?

Skonfiguruj konto Google Analytics - https://www.google.com/analytics/web/. Więcej informacji na temat konfigurowania śledzenia e-commerce w Google Analytics znajdziesz pod tym adresem. W Panelu sklepu, w opcji menu Konfiguracja -> Integracje ->...

Jak dodać przycisk “Lubię” to lub LikeBox?

Sklep internetowy eSklep pozwala na integrację z największym serwisem społecznościowym na świecie. Integracja pozwala na umieszczenie przycisków Lubię to! oraz Wyślij, a także umieszczenie sekcji komentarz z Facebooka na karcie...

Do czego służy opcja “Produkty w promocji”?

Za pośrednictwem opcji menu Produkty w promocji możesz dowolnie modyfikować zaplanowane i aktywne promocje dla wszystkich produktów. Możesz również sprawdzać, jaka jest standardowa cena produktu, cena promocyjna i wielkość upustu....

Do czego służy opcja “Produkty dnia”?

Za pośrednictwem opcji menu MARKETING --> PRODUKTY DNIA  możesz zweryfikować, jaki produkt jest oznaczony jako promowany. Produkty dnia umieszczane są w module o tej samej nazwie,który wyświetlany jest na stronach...

Do czego służy opcja menu “Rabaty”?

Za pośrednictwem opcji menu MARKETING --> RABATY możesz zarządzać rabatami indywidualnymi, które zostały przyznane Klientom czy też ustalać progi rabatowe, przy których Klienci otrzymają wyznaczone przez Ciebie upusty cenowe. Za...

Do czego służy opcja “Banery reklamowe”?

W opcji menu MARKETING --> BANERY REKLAMOWE możesz dodać baner reklamowy, który będzie wyświetlany na stronach Twojego sklepu. Banery reklamowe są mechanizmem promocyjnym z możliwością dokładnego rejestrowania skuteczności (wyświetlenia, kliknięcia)....

Do czego służy opcja menu “Newsletter”?

Za pośrednictwem opcji menu MARKETING --> NEWSLETTER możesz komunikować się ze swoimi klientami za pomocą wysyłanych na ich adresy e-mail wiadomości. Za pomocą newsletterów możesz wysyłać m.in. wszelkie treści reklamowe...

Import/Eksport kuponów rabatowych do CSV

Za pośrednictwem opcji menu MARKETING --> RABATY --> KUPONY RABATOWE możesz wykonać import oraz eksport wcześniej wygenerowanych kuponów rabatowych do pliku CSV. Aby dokonać eksportu przejdź do opcji menu MARKETING...

Jak zarejestrować konto na Facebooku?

Rejestracja konta na Facebooku pozwoli Ci na utworzenie strony Fanpage, dzięki której w jednym miejscu będziesz mógł informować swoich klientów o wydarzeniach związanych z Twoim sklepem (np. nadchodzące oferty promocyjne,...

Jak dodać przycisk Google+ przy produktach?

W celu wstawienia przycisku +1 stworzonego przez Google: Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA > WYGLĄD > AKTYWNY...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.