SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęto go jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Intencją twórców SSL było zaprojektowanie protokołu uniwersalnego, tak aby mogły z niego korzystać protokoły aplikacyjne (HTTP, FTP, telnet itp.).
Oznacza to, że za pomocą SSL mogą być szyfrowane połączenia do poczty, serwera ftp, strony WWW itp. Dzięki swojej skuteczności oraz prostej obsłudze certyfikat SSL bardzo szybko znalazł zastosowanie zwłaszcza przy zabezpieczaniu transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej, podczas aukcji internetowych oraz w systemach płatności online.
Jak działa certyfikat SSL?
Jak ponownie wysłać potwierdzenie zamówienia SSL na adres e-mail?
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji: Certyfikaty SSL, która znajduje się w menu po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich certyfikatów SSL. Kliknij wybrany certyfikat SSL, dla którego chcesz ponownie wysłać wiadomość z linkiem potwierdzającym.
- Na ekranie zostaną wyświetlone informacje o wybranym certyfikacie SSL. W tym adres e-mail na który przesyłana jest wiadomość weryfikacyjna. Kliknij przycisk: Wyślij potwierdzenie. Jeśli wybrany certyfikat SSL został już potwierdzony, to przycisk Wyślij potwierdzenie będzie miał szary kolor i nie będzie aktywny. Brak przycisku oznacza, że certyfikat nie został jeszcze zamówiony. Zamów certyfikat teraz (zamówienie nie jest tym samym co jego zakup).
- Po kliknięciu przycisku: Wyślij potwierdzenie, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie ponownej wysyłki wiadomości. Sprawdź skrzynkę e-mail: admin@domena.pl, aby potwierdzić zamówienie certyfikatu. WAŻNE! Jeśli zamówiłeś certyfikat SSL dla domeny twojadomena.pl, to wiadomość potwierdzająca zamówienie certyfikatu SSL zostanie wysłana na adres e-mail: admin@twojadomena.pl lub inny adres wskazany na etapie zamawiania SSL ale utworzony w certyfikowanej domenie.
WAŻNE! Informacja o adresie e-mail do weryfikacji zamówienia jest widoczna w Panelu klienta dla certyfikatów SSL: homeSSL oraz homeSSL Wildcard, w tym certyfikatów DV, OV i EV. Dla certyyfikatów typu RapidSSL, informacja o wybranym adresie e-mail do weryfikacji zamówienia, widoczna jest wyłącznie na etapie składania zamówienia.
Jak wygląda potwierdzająca wiadomość e-mail, którą do mnie wysłaliście?
Potwierdzająca wiadomość e-mail została wysłana na adres: admin@twojadomena.pl (lub inny wybrany podczas zamawiania SSL). Wiadomość e-mail możesz spróbować wyszukać w swojej skrzynce odbiorczej na podstawie tematu: Weryfikacja adresu mail administratora domeny – twojadomena.pl.
Kliknij link znajdujący się w treści odebranej wiadomości e-mail, aby potwierdzić zamówienie certyfikatu SSL dla wybranej domeny.
Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL
Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.