Rejestracja i uruchomienie poczty e-mail w home.pl nie zajmie Ci dłużej niż kilka minut. Wybierz typ usługi dopasowany do Twoich potrzeb, skorzystaj z usług hostingowych oferujących dostęp do poczty e-mail oraz stron WWW lub dedykowanych usług pocztowych. Jeśli nie jesteś pewny co wybrać, zarejestruj usługę zgodnie z obowiązującymi promocjami i testuj ją przez cały okres abonamentowy.
SPIS TREŚCI
- Jakich usług potrzebuję, aby uruchomić pocztę e-mail?
- Rejestracja usługi poczty e-mail home.pl
- Pierwsze uruchomienie poczty e-mail home.pl
Jakich usług potrzebuję, aby uruchomić pocztę e-mail?
Poczta internetowa dostępna jest wraz z rejestracją wybranych typów usług z oferty home.pl:
- Hosting: usługa łącząca w sobie funkcjonalność serwera poczty oraz stron WWW, umożliwia zarówno utworzenie skrzynek pocztowych dla Ciebie, Twoich przyjaciół, jak i współpracowników, a także uruchomienie jeden lub wielu stron internetowych,
- Hosting WordPress SSD: usługa łącząca w sobie funkcjonalność serwera poczty i strony WWW, umożliwia utworzenie wielu skrzynek e-mail, a jednocześnie oferuje wyższe parametry dla hostingu stron WWW,
- Prywatna poczta e-mail: usługa będąca pojedynczym kontem e-mail, idealne rozwiązanie, jeśli potrzebujesz prostego adresu skrzynki e-mail,
- Poczta Biznes: usługa oferująca możliwość uruchomienia wielu kont pocztowych we własnej domenie.
Jeśli zdecydowałeś się na rejestrację usługi hostingowej (zgodnie z powyższą listą), pamiętaj o zakupie dodatkowej usługi:
- Domeny: adresu internetowego, pod którym będziesz widoczny w sieci i w ramach którego będą działały utworzone konta pocztowe, np. jan@moja-firma.pl, andrzej@moja-firma.pl oraz biuro@moja-firma.pl,
Jeśli posiadasz już domenę u innego operatora, dowiedz się, jak wydelegować ją na serwery home.pl
- Certyfikat SSL: element szyfrujący zapobiegający przechwyceniu korespondencji e-mail oraz wspierający Twój wizerunek w sieci. Certyfikat SSL to synonim bezpieczeństwa i wiarygodności.
Rejestracja usługi poczty e-mail home.pl
- Przejdź odpowiednio do oferty poszczególnych usług: Hosting, Hosting WordPress SSD, Prywatna poczta e-mail lub Poczta Biznes.
- Dokonaj wyboru właściwej usługi, a następnie kliknij Wybieram.
- Wskaż, na jaki okres czasu chcesz uruchomić sklep. Po tym czasie otrzymasz od nas informację z ofertą na przedłużenie ważności usługi.
- Jeśli wybrałeś usługę typu Prywatny e-mail, po kliknięciu przycisku Wybieram, mechanizm poprosi o podanie interesującej Cię nazwy konta, np. jan.kowalski oraz zaproponuje dostępne dla niej rozszerzenia, tj. domeny, np. jan.kowalski@data.pl, jan.kowalski@hot.pl
- Jeśli wybrałeś usługi typu hosting, pamiętaj o rejestracji własnej domeny. Przejdź do właściwej zakładki na pasku nawigacji i dodaj kolejne usługi do koszyka.
- Po zakończeniu wróć do koszyka i sfinalizuj zamówienie.
- W ostatnim kroku, w podsumowaniu, dokonaj płatności za zarejestrowane usługi. Jeśli nie opłacisz jej od razu, otrzymasz powiadomienie, Pro Formę, z możliwością jej opłacenia jeśli ostatecznie zdecydujesz się na zakup. Domena, w której chcesz utworzyć konto e-mail na hostingu, będzie działała dopiero po jej opłaceniu. Przeczytaj więcej o rejestracji usług i tworzeniu konta Klienta home.pl
Pierwsze uruchomienie poczty e-mail home.pl
Po zakończeniu rejestracji usługi hostingu oraz domeny, ich opłaceniu, możesz rozpocząć tworzenie kont pocztowych. Każda utworzona w ten sposób skrzynka pocztowa, będzie miała swój unikalny adres. Przeczytaj więcej o zakładaniu skrzynek e-mail na hostingu.
Jeśli zarejestrowałeś i opłaciłeś usługę Prywatny e-mail, zakładanie konta pocztowego nie jest konieczne. Konto zostanie utworzone w procesie jego rejestracji, tu także ustalisz hasło dostępu. Możesz od razu rozpocząć korzystanie z konta e-mail, logując się jego nazwą/adresem i ustalonym hasłem na stronie www.poczta.home.pl