Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
SPIS TREŚCI
- Pod jakim adresem dostępny jest panel administracyjny sklepu internetowego?
- Jak wypełnić formularz logowania do sklepu?
- Zapomniałeś(-łaś) hasła do sklepu internetowego?
- Pod adresem panelu administracyjnego sklepu widoczny jest komunikat o błędzie
- Zalogowałem się do panelu sklepu i co dalej?
- Więcej rozwiązań
Po uruchomieniu sklepu eSklep otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.
Pod jakim adresem dostępny jest panel administracyjny sklepu internetowego?
Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. https://sklep63364435.homesklep.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. https://twojadomena.pl/admin).
Jak wypełnić formularz logowania do sklepu?
Po załadowaniu strony logowania:
- w polu Login wpisz nazwę administratora (admin) lub nazwę innego administratora, który również ma dostęp do Panelu sklepu,
- w polu Hasło wpisz hasło dla wybranego konta administratora, do którego chcesz się zalogować.
Nie pamiętasz hasła do sklepu internetowego?
W celu przypomnienia hasła naciśnij przycisk Zapomniałem hasła, który znajduje się pod formularzem logowania do Panelu sklepu. Następnie wpisz adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta w sklepie jako kontaktowy.
Po wpisaniu adresu e-mail kliknij przycisk Przypomnij hasło. Jeśli podałeś poprawny adres e-mail administratora, to zostanie na niego wysłana instrukcja przypomnienia/zmiany hasła do sklepu.
- Dowiedz się więcej na temat zmiany hasła do Panelu sklepu.
Pod adresem panelu administracyjnego sklepu widoczny jest komunikat o błędzie
Pojawiający się komunikat o błędzie (np. błąd 404) może być spowodowany, m.in.:
- trwającą aktualizacją sklepów internetowych: informacje o aktualizacjach sklepu możesz sprawdzić na pomoc.home.pl/komunikaty. Aktualizacja zwykle może trwać do 24h od jej rozpoczęcia i nie ma wpływu na działanie samego sklepu internetowego, ale w wyjątkowej sytuacji może uniemożliwić zalogowanie się do zaplecza. Taka sytuacja nie powinna trwać jednak dłużej niż kilka minut. Jeśli komunikat pojawia się pomimo braku trwających aktualizacji lub czas jego występowania wydłuża się, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta,
- zmianami w konfiguracji sklepu: szczególnie dotyczącymi zmian w szablonie graficznym, dodaniem własnych skryptów JavaScript lub dodaniem wpisów w pliku .htaccess. Ze względów bezpieczeństwa edycja plików konfiguracyjnych i przywrócenie stanu sprzed zmian, realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta.
Jeśli po wystąpieniu błędu, jest on widoczny na ekranie logowania do panelu administracyjnego sklepu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj nazwę/adres sklepu oraz dodatkowe informacje o ostatnio wprowadzanych zmianach.
Zalogowałem się do panelu sklepu i co dalej?
Kliknij link, by uzyskać więcej informacji o konfiguracji sklepu eSklep tuż po pierwszym uruchomieniu.
Więcej rozwiązań
Jak zmienić hasło do Panelu sklepu? Poprzedni |
Do czego służy pulpit startowy? Następny |