Jeśli masz wiedzę o budowaniu stron WWW, możesz skorzystać także z sekcji „Audyty” i sprawdzić, co jeszcze można poprawić na Twojej stronie. Narzędzie audytów dostępne jest wyłącznie w najwyższym pakiecie: Semstorm Pro. W pozostałych pakietach jest niewidoczne.
Jak stworzyć audyt w SEMSTORM?
- Podaj tytuł audytu i adres swojej strony.
- Poczekaj na zebranie danych i sprawdzenie Twojej strony (zazwyczaj trwa to do kilku minut).
Co dalej?
Po wygenerowaniu audytu przejdź do raportów. Zwróć uwagę na ocenę swojej strony. Kolor czerwony oznacza, że powinieneś poprawić dany aspekt, kolor pomarańczowy wskazuje na możliwości optymalizacji.
Przejdź do szczegółów. W pierwszej kolejności zajmij się sekcją, która ma najniższą ocenę. Najważniejsze rzeczy do poprawy znajdziesz zawsze na górze raportu.
Jeśli nie jesteś pewien, jak poprawić dany element rozwiń opis (kliknij kolorowy nagłówek) i zapoznaj się ze szczegółami. Możesz także kliknąć link „Dowiedz się więcej”, aby wyświetlić bardziej obszerną pomoc, w języku angielskim.
Po wgraniu na Twoją stronę poprawek przejdź jeszcze raz do sekcji „Audyty” i kliknij niebieski przycisk „Odśwież”, aby przeprowadzić ponownie ten sam audyt i w prosty sposób porównać wyniki.
Zamów SEMSTORM w home.pl
Zwiększ skuteczność content marketingu i działań w wyszukiwarkach!
Jak zareklamować firmę w Internecie?
Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.