Tworzenie treści to następny krok, niezależnie czy planujesz napisać artykuł, opis produktu do sklepu, czy stworzyć stronę docelową kampanii Google Ads.
Jak korzystać z Narzędzia treści w SEMSTORM?
Przejdź do sekcji: Narzędzia treści.
- krok: Jeśli nie stworzyłeś w SEMSTORM jeszcze żadnego tekstu, automatycznie zostaniesz przeniesiony do widoku tworzenia. W przeciwnym razie kliknij zielony przycisk „Dodaj nowy dokument”.
- krok: Podaj tytuł dokumentu (postaraj się uwzględnić w nim słowo kluczowe).
- krok: Możesz podać także ogólne słowo kluczowe, aby system mógł sprawdzić, jak dobrze artykuł lub opis odpowiada na to słowo.
- krok: Zacznij pisać artykuł.
Co dalej?
- Zwróć uwagę na wszystkie czerwone i żółte ikony. Jeśli nie jesteś pewien, co masz poprawić, najdź na ikonkę pomocy.
- Sprawdź oceny tekstu:
- Poprawność określa, jak dobrze napisany jest tekst. Jeśli ocena jest czerwona lub pomarańczowa – w artykule jest za dużo błędów i powinieneś je poprawić przed publikacją
- Czytelność – pokazuje, jak prosto tekst jest napisany. Jeśli chcesz tekst skierować do przeciętnego internauty – 8/10 punktów to minimum, które musisz uzyskać. Teksty eksperckie, zaawansowane poradniki mogą mieć niższą ocenę.
- SEO – ocenia, jak dobrze tekst jest dostosowany pod SEO. Sprawdź, czy w tekście wpisałeś wybrane wcześniej słowa kluczowe, a także czy uwzględniłeś podpowiedzi SEO podczas tworzenia treści.
Zamów SEMSTORM w home.pl
Zwiększ skuteczność content marketingu i działań w wyszukiwarkach!
Jak zareklamować firmę w Internecie?
Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.