Krok 2 – tworzenie skutecznych treści w SEMSTORM

Tworzenie treści to następny krok, niezależnie czy planujesz napisać artykuł, opis produktu do sklepu, czy stworzyć stronę docelową kampanii Google Ads.

Jak korzystać z Narzędzia treści w SEMSTORM?

Przejdź do sekcji: Narzędzia treści.

  1. krok: Jeśli nie stworzyłeś w SEMSTORM jeszcze żadnego tekstu, automatycznie zostaniesz przeniesiony do widoku tworzenia. W przeciwnym razie kliknij zielony przycisk „Dodaj nowy dokument”.
  2. krok: Podaj tytuł dokumentu (postaraj się uwzględnić w nim słowo kluczowe).
  3. krok: Możesz podać także ogólne słowo kluczowe, aby system mógł sprawdzić, jak dobrze artykuł lub opis odpowiada na to słowo.
  4. krok: Zacznij pisać artykuł.
    SEMSTORM - Narzędzia treści - Dodaj nowy dokument - Uzupełnij tytuł dokumentu, słowa kluczowe a następnie zacznij pisać artykułu
Kiedy tylko będziesz chciał ponownie przeprowadzić analizę, kliknij przycisk „Sprawdź tekst” w edytorze. System ponownie oznaczy wtedy wszystkie błędy i zbada czytelność treści.

Co dalej?

  • Zwróć uwagę na wszystkie czerwone i żółte ikony. Jeśli nie jesteś pewien, co masz poprawić, najdź na ikonkę pomocy.
  • Sprawdź oceny tekstu:
    • Poprawność określa, jak dobrze napisany jest tekst. Jeśli ocena jest czerwona lub pomarańczowa – w artykule jest za dużo błędów i powinieneś je poprawić przed publikacją
    • Czytelność – pokazuje, jak prosto tekst jest napisany. Jeśli chcesz tekst skierować do przeciętnego internauty – 8/10 punktów to minimum, które musisz uzyskać. Teksty eksperckie, zaawansowane poradniki mogą mieć niższą ocenę.
    • SEO – ocenia, jak dobrze tekst jest dostosowany pod SEO. Sprawdź, czy w tekście wpisałeś wybrane wcześniej słowa kluczowe, a także czy uwzględniłeś podpowiedzi SEO podczas tworzenia treści.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Zamów SEMSTORM w home.pl

Zwiększ skuteczność content marketingu i działań w wyszukiwarkach!


Jak zareklamować firmę w Internecie?

Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.

Reklama internetowa Sprawdź ofertę