Rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej (SEO) lub sklepu internetowego w pierwszej kolejności należy opracować strategię, która obejmuje takie działania, jak wskazano w poniższym artykule. Przejście przez wskazane etapy pozycjonowania pozwoli zwiększyć widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google.
SPIS TREŚCI
- Tworzenie wartościowego contentu (treści)
- Optymalizacja strony internetowej
- Linkbuilding (budowanie linków)
Podstawy pozycjonowania stron internetowych
- Tworzenie wartościowego contentu (treści) – content, to inaczej treści (pisane, graficzne) na stronie. Analizujemy branżę, uwarunkowania lokalne i inne czynniki, które dotyczą danej strony. Pod kątem tych czynników szukamy słów kluczowych najlepiej określających stronę. Istotne jest dobranie odpowiednich haseł kluczowych pod pozycjonowanie naszej strony, według których będzie ona odnajdywana przez internautów.
Na ich podstawie tworzymy treści na stronie i rozpoczynamy proces pozycjonowania strony internetowej. Dzięki temu zabiegowi Twój klient po wpisaniu zapytania w Google trafi na Twoją stronę internetową.
- Optymalizacja strony internetowej – każda strona internetowa, żeby zaistnieć w sieci, oprócz oprawy graficznej potrzebuje również kodu źródłowego. Algorytmy Google, oprócz analizowania tekstu na stronie, sprawdzają również, czy strona internetowa spełnia wszystkie wymogi techniczne. Nasi specjaliści to fachowcy w branży IT. Wiedzą, jak przystosować kod HTML Twojej strony tak, aby był czytelny, zarówno dla Twojego klienta, jak i algorytmów wyszukiwarki. Zoptymalizowany kod to jeden ze sposobów na to, jak poprawić pozycję strony w Google.
Pozycjonowanie w zakresie optymalizacji strony to:
- Analiza kodu i struktury strony,
- Sprawdzenie nagłówków, tytułu i opisu strony w kodzie HTML,
- Zabezpieczenie strony szyfrem SSL,
- Analiza szybkości ładowania strony internetowej,
- Zadbanie o responsywność strony internetowej, Responsywność to dostosowanie wyglądu strony lub sklepu internetowego tak, aby wyświetlał się prawidłowo na urządzeniach o różnej rozdzielczości – zarówno na smartfonach, jak i tabletach i monitorach różnej wielkości.
- Zmniejszenie obrazów na stronie internetowej, aby nie spowalniały procesu ładowania.
- Linkbuilding (budowanie linków) – pozycjonowanie stron internetowych, to nie tylko content i kod źródłowy.
Roboty Google, które przeszukują Internet 24/7 w poszukiwaniu stron, sprawdzają również, czy na Twoją stronę internetową prowadzą linki zewnętrzne.Linkbuilding, czyli pozyskiwanie linków z innych stron, to działania off-site z zakresu pozycjonowania, ponieważ odbywają się poza własną stroną internetową. Pozycjonowanie (SEO) to m.in. pozyskiwanie wartościowych linków (odnośników) wraz z opisem, które prowadzą na witrynę klienta ze stron zewnętrznych. Algorytmy wyszukiwarki Google zauważają polecenia strony w Internecie. Jeśli ta rekomendacja pochodzi z wartościowej dla Google witryny, tym samym podwyższa renomę i pozycję strony internetowej.Linkowanie zewnętrzne może pochodzić z:
- różnego rodzaju postów na forach internetowych,
- postów i artykułów sponsorowanych na blogach,
- artykułów sponsorowanych na stronach internetowych,
- poleceń ze stron internetowych.
Jak zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl?
Jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojego biznesu, wejdź na home.pl/reklama-internetowa/pozycjonowanie/ zamów darmową wycenę usługi. Skontaktuje się z Tobą specjalista home.pl, który pomoże Ci z wypozycjonowaniem strony lub sklepu.
Darmowa wycena pozycjonowania strony
- Reklama internetowa – wypełnij formularz, a zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązania
- Pozycjonowanie strony WWW – kliknij i zamów darmową wycenę
Jak zareklamować firmę w Internecie?
Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.