Na czym polega pozycjonowanie? Etapy pozycjonowania SEO

Dowiedz się o czym warto pamiętać podczas publikowania treści, kto jest Twoją konkurencją, a także jak zwiększyć widoczność swojej strony WWW w Internecie.

Rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej (SEO) lub pozycjonowanie sklepu internetowego w pierwszej kolejności należy opracować strategię pozycjonowania, która obejmuje takie działania, jak:

  1. Tworzenie wartościowego contentu (treści) – content, to inaczej treści (pisane, graficzne) na stronie. Analizujemy branżę, uwarunkowania lokalne i inne czynniki, które dotyczą danej strony. Pod kątem tych czynników szukamy słów kluczowych najlepiej określających stronę. Istotne jest dobranie odpowiednich haseł kluczowych pod pozycjonowanie naszej strony, według których będzie ona odnajdywana przez internautów. Słowa kluczowe w pozycjonowaniu stron WWW - tworzenie contentu
    Na ich podstawie tworzymy treści na stronie i rozpoczynamy proces pozycjonowania strony internetowej. Dzięki temu zabiegowi Twój klient po wpisaniu zapytania w Google trafi na Twoją stronę internetową.
  2. Optymalizacja strony internetowej – każda strona internetowa, żeby zaistnieć w sieci, oprócz oprawy graficznej potrzebuje również kodu źródłowego. Algorytmy Google, oprócz analizowania tekstu na stronie, sprawdzają również, czy strona Internetowa spełnia wszystkie wymogi techniczne. Nasi specjaliści to fachowcy w branży IT, wiedzą jak przystosować kod HTML Twojej strony tak, aby był czytelny, zarówno dla Twojego klienta, jak i algorytmów wyszukiwarki Google.
    Pozycjonowanie w zakresie optymalizacji strony to:
    • Analiza kodu i struktury strony,
    • Sprawdzenie nagłówków, tytułu i opisu strony w kodzie HTML,
    • Zabezpieczenie strony szyfrem SSL,
    • Analiza szybkości ładowania strony internetowej,
    • Zadbanie o responsywność strony internetowej,
      Responsywność to dostosowanie wyglądu strony lub sklepu internetowego tak, aby wyświetlał się prawidłowo na urządzeniach o różnej rozdzielczości – zarówno na smartfonach, jak i tabletach i monitorach różnej wielkości.
    • Zmniejszenie obrazów na stronie internetowej, aby nie spowalniały procesu ładowania.Responsywność i optymalizacja strony WWW
  3. Linkbuilding (budowanie linków)pozycjonowanie stron internetowych, to nie tylko content i kod źródłowy.
    Maszyny Google, które przeszukują Internet 24/7 w poszukiwaniu stron, sprawdzają również, czy na Twoją stronę internetową prowadzą linki zewnętrzne.
    Linkbuilding, czyli linki zewnętrzne, to wszystkie działania z zakresu pozycjonowania, które odbywają się poza stroną internetową. Pozycjonowanie (SEO) to m.in. pozyskiwanie wartościowych linków (odnośników) wraz z opisem, które prowadzą na witrynę klienta ze stron zewnętrznych. Algorytmy wyszukiwarki Google zauważają polecenia strony w Internecie. Jeśli ta rekomendacja pochodzi z wartościowej dla Google witryny, tym samym podwyższa renomę i pozycję strony internetowej.
    Linkowanie zewnętrzne może pochodzić z:
    • różnego rodzaju postów na forach internetowych,
    • postów i artykułów sponsorowanych na blogach,
    • artykułów sponsorowanych na stronach internetowych,
    • poleceń ze stron internetowych.

Jak zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl?

Aby zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl, wystarczy wejść na odpowiednią podstronę ofertową, sprawdzić dostępne pakiety i zamówić wybrany pakiet. Po jego opłaceniu, skontaktuje się z Tobą specjalista home.pl w celu rozpoczęcia kampanii reklamowej.

 

Pozycjonowanie SEO - Zapraszamy do kontaktu - Zapytaj o ofertę pozycjonowania oraz reklamy internetowej w home.pl

Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google

Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.


Chcesz, żeby Twój sklep internetowy znalazł się wyżej w Google?

Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczne pozycjonowanie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie