Na czym polega pozycjonowanie? Etapy pozycjonowania SEO


Podczas rozpoczęcia procesu pozycjonowania (SEO) strony lub sklepu internetowego w pierwszej kolejności należy opracować strategię pozycjonowania, która obejmuje takie działania, jak:

  1. Tworzenie wartościowego contentu (treści) – content, to inaczej treści (pisane, graficzne) na stronie. Analizujemy branżę, uwarunkowania lokalne i inne czynniki, które dotyczą danej strony. Pod kątem tych czynników szukamy słów kluczowych najlepiej określających stronę. Istotne jest dobranie odpowiednich haseł kluczowych, na które będziemy pozycjonować naszą stronę i według których chcemy aby została ona odnaleziona.
    Na ich podstawie tworzymy treści na stronie i rozpoczynamy proces pozycjonowania strony internetowej. Dzięki temu zabiegowi Twój klient po wpisaniu zapytania w Google trafi na Twoją stronę internetową.
  2. Optymalizacja strony internetowej – każda strona internetowa, żeby zaistnieć w sieci, oprócz oprawy graficznej potrzebuje również kodu źródłowego. Algorytmy Google, oprócz analizowania tekstu na stronie, sprawdzają również, czy strona Internetowa spełnia wszystkie wymogi techniczne. Nasi specjaliści to fachowcy w branży IT, wiedzą jak przystosować kod HTML Twojej strony tak, aby był czytelny, zarówno dla Twojego klienta, jak i algorytmów wyszukiwarki Google.
    Pozycjonowanie w zakresie optymalizacji strony to:
    • Analiza kodu i struktury strony,
    • Sprawdzenie nagłówków, tytułu i opisu strony w kodzie HTML,
    • Zabezpieczenie strony szyfrem SSL,
    • Analiza szybkości ładowania strony internetowej,
    • Zadbanie o responsywność strony internetowej,
      Responsywność to dostosowanie wyglądu strony lub sklepu internetowego tak, aby wyświetlał się prawidłowo na urządzeniach o różnej rozdzielczości – zarówno na smartfonach, jak i tabletach i monitorach różnej wielkości.
    • Zmniejszenie obrazów na stronie internetowej, aby nie spowalniały procesu ładowania.
  3. Linkbuilding (budowanie linków)pozycjonowanie stron internetowych, to nie tylko content i kod źródłowy.
    Maszyny Google, które przeszukują Internet 24/7 w poszukiwaniu stron, sprawdzają również, czy na Twoją stronę internetową prowadzą linki zewnętrzne.
    Linkbuilding, czyli linki zewnętrzne, to są wszystkie działania z zakresu pozycjonowania, które odbywają się poza stroną internetową. W ramach usługi pozycjonowania (SEO) pozyskujemy wartościowe linki (odnośniki) wraz z opisem, prowadzące na witrynę klienta ze stron zewnętrznych. Algorytmy wyszukiwarki Google zauważają polecenia strony w Internecie. Jeśli ta rekomendacja pochodzi z wartościowej dla Google witryny, tym samym podwyższa renomę i pozycję strony internetowej.
    Linkowanie zewnętrzne może pochodzić z:
    • różnego rodzaju postów na forach internetowych,
    • postów i artykułów sponsorowanych na blogach,
    • artykułów sponsorowanych na stronach internetowych,
    • poleceń ze stron internetowych.

Jak zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl?

Aby zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl, wystarczy wejść na odpowiednią podstronę ofertową, sprawdzić dostępne pakiety i zamówić wybrany pakiet. Po jego opłaceniu, skontaktuje się z Tobą specjalista home.pl w celu rozpoczęcia kampanii reklamowej.

 

Pozycjonowanie SEO - Zapraszamy do kontaktu - Zapytaj o ofertę pozycjonowania oraz reklamy internetowej w home.pl

Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google

Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.


Chcesz, żeby Twój sklep internetowy znalazł się wyżej w Google?

Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczne pozycjonowanie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub