Strategia pozycjonowania w home.pl – zasięg


Pozycjonowanie może różnić się ze względu na zasięg terytorialny, do jakiego chcemy dotrzeć z widocznością strony. W ofercie home.pl istnieją dwa rodzaje pozycjonowania ze względu na zasięg:

Pozycjonowanie lokalne – pozycjonowanie regionalne

Celem tej usługi jest zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe związane z konkretną lokalizacją (taką jak nazwa obszaru, dzielnicy, miasta czy województwa)

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania lokalnego?
Promowanie strony internetowej przy użyciu pozycjonowania lokalnego jest stworzone dla firm, które oferują swoje produkty lub usługi na ograniczonym terenie. Pozycjonowanie regionalne polecane jest biznesom prowadzącym działania w siedzibie firmy (np. dentysta, usługi stolarskie, hotel, solarium, fryzjer czy kosmetyczka) oraz przedsiębiorstwom, które działają w danym mieście, miejscowościach czy na obszarze całego województwa.

Zalety pozycjonowania regionalnego:

  • Wzrost zainteresowania usługą lub produktem,
  • Przyciągnięcie uwagi klientów z danej lokalizacji,
  • Zwiększenie świadomości marki wśród społeczności z obrębu danej lokalizacji,
  • Niższy koszt marketingowy względem innych reklam,
  • Zwiększenie wskaźnika konwersji.

W ramach pozycjonowania lokalnego wykonujemy:

  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę województwa, na przykład: usługi remontowe Zachodniopomorskie,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę obszaru geograficznego, na przykład: wynajem samochodów Mazury,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę dzielnicy większego miasta, na przykład: dentysta Mokotów,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę miasta/ miejscowości, na przykład: fryzjer Warszawa.

W ramach pozycjonowania wojewódzkiego wykonujemy pozycjonowanie w województwach:

  • Pozycjonowanie dolnośląskie,
  • Pozycjonowanie kujawsko-pomorskie,
  • Pozycjonowanie lubelskie,
  • Pozycjonowanie lubuskie,
  • Pozycjonowanie łódzkie,
  • Pozycjonowanie małopolskie,
  • Pozycjonowanie mazowieckie,
  • Pozycjonowanie opolskie,
  • Pozycjonowanie podkarpackie,
  • Pozycjonowanie podlaskie,
  • Pozycjonowanie pomorskie,
  • Pozycjonowanie śląskie,
  • Pozycjonowanie świętokrzyskie,
  • Pozycjonowanie warmińsko-mazurskie,
  • Pozycjonowanie wielkopolskie,
  • Pozycjonowanie zachodniopomorskie.

Pozycjonowanie za granicą (pozycjonowanie zagraniczne)

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej rozszerzają zakres swoich działań biznesowych poza terytorium Polski. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów i prowadzimy również pozycjonowanie na zasięg zagraniczny. Dotarcie do klientów zagranicznych może być skuteczne, szybkie a także efektywne finansowo.

Podczas pozycjonowania zagranicznego stosujemy metodę white hat seo – pozyskujemy linki prowadzące na pozycjonowaną stronę internetową jedynie w tożsamym dla strony języku, dzięki czemu usługa SEO jest prowadzona w sposób skuteczny i naturalny

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania zagranicznego?

  • Zwiększenie świadomości marki na rynku zagranicznym,
  • Promocja marki za granicą,
  • Nowe kontakty zagraniczne – pozyskanie zagranicznego klienta,
  • Wzrost sprzedaży usług lub produktów na rynkach zagranicznych.

W ramach pozycjonowania zagranicznego prowadzimy działania w takich krajach jak:

  • Pozycjonowanie za granicą – Norwegia,
  • Pozycjonowanie za granicą – Niemcy,
  • Pozycjonowanie za granicą – Szwajcaria,
  • Pozycjonowanie za granicą – Austria,
  • Pozycjonowanie za granicą – Wielka Brytania,
  • Pozycjonowanie za granicą – Szwecja.

Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google

Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.


Chcesz, żeby Twój sklep internetowy znalazł się wyżej w Google?

Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczne pozycjonowanie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub