Pozycjonowanie może różnić się ze względu na zasięg terytorialny, do jakiego chcemy dotrzeć z widocznością strony. W ofercie home.pl istnieją dwa rodzaje pozycjonowania ze względu na zasięg:
- Pozycjonowanie lokalne – pozycjonowanie regionalne
- Pozycjonowanie za granicą (pozycjonowanie zagraniczne)
Pozycjonowanie lokalne – pozycjonowanie regionalne
Celem tej usługi jest zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe związane z konkretną lokalizacją (taką jak nazwa obszaru, dzielnicy, miasta czy województwa)
Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania lokalnego?
Promowanie strony internetowej przy użyciu pozycjonowania lokalnego jest stworzone dla firm, które oferują swoje produkty lub usługi na ograniczonym terenie. Pozycjonowanie regionalne polecane jest biznesom prowadzącym działania w siedzibie firmy (np. dentysta, usługi stolarskie, hotel, solarium, fryzjer czy kosmetyczka) oraz przedsiębiorstwom, które działają w danym mieście, miejscowościach czy na obszarze całego województwa.
Zalety pozycjonowania regionalnego:
- Wzrost zainteresowania usługą lub produktem,
- Przyciągnięcie uwagi klientów z danej lokalizacji,
- Zwiększenie świadomości marki wśród społeczności z obrębu danej lokalizacji,
- Niższy koszt marketingowy względem innych reklam,
- Zwiększenie wskaźnika konwersji.
W ramach pozycjonowania lokalnego wykonujemy:
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę województwa, na przykład: usługi remontowe Zachodniopomorskie,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę obszaru geograficznego, na przykład: wynajem samochodów Mazury,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę dzielnicy większego miasta, na przykład: dentysta Mokotów,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę miasta/ miejscowości, na przykład: fryzjer Warszawa.
W ramach pozycjonowania wojewódzkiego wykonujemy pozycjonowanie w województwach:
- Pozycjonowanie dolnośląskie,
- Pozycjonowanie kujawsko-pomorskie,
- Pozycjonowanie lubelskie,
- Pozycjonowanie lubuskie,
- Pozycjonowanie łódzkie,
- Pozycjonowanie małopolskie,
- Pozycjonowanie mazowieckie,
- Pozycjonowanie opolskie,
- Pozycjonowanie podkarpackie,
- Pozycjonowanie podlaskie,
- Pozycjonowanie pomorskie,
- Pozycjonowanie śląskie,
- Pozycjonowanie świętokrzyskie,
- Pozycjonowanie warmińsko-mazurskie,
- Pozycjonowanie wielkopolskie,
- Pozycjonowanie zachodniopomorskie.
Pozycjonowanie za granicą (pozycjonowanie zagraniczne)
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej rozszerzają zakres swoich działań biznesowych poza terytorium Polski. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów i prowadzimy również pozycjonowanie na zasięg zagraniczny. Dotarcie do klientów zagranicznych może być skuteczne, szybkie a także efektywne finansowo.
Podczas pozycjonowania zagranicznego stosujemy metodę white hat seo – pozyskujemy linki prowadzące na pozycjonowaną stronę internetową jedynie w tożsamym dla strony języku, dzięki czemu usługa SEO jest prowadzona w sposób skuteczny i naturalny
Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania zagranicznego?
- Zwiększenie świadomości marki na rynku zagranicznym,
- Promocja marki za granicą,
- Nowe kontakty zagraniczne – pozyskanie zagranicznego klienta,
- Wzrost sprzedaży usług lub produktów na rynkach zagranicznych.
W ramach pozycjonowania zagranicznego prowadzimy działania w takich krajach jak:
- Pozycjonowanie za granicą – Norwegia,
- Pozycjonowanie za granicą – Niemcy,
- Pozycjonowanie za granicą – Szwajcaria,
- Pozycjonowanie za granicą – Austria,
- Pozycjonowanie za granicą – Wielka Brytania,
- Pozycjonowanie za granicą – Szwecja.
Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google
Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com