Pozycjonowanie stron może różnić się ze względu na zasięg terytorialny, do jakiego chcesz dotrzeć z widocznością witryny. W ofercie home.pl znajdziesz dwa rodzaje pozycjonowania ze względu na zasięg:
Co to jest pozycjonowanie lokalne (regionalne)
Celem pozycjonowania lokalnego jest zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe, związane z konkretną lokalizacją (taką jak nazwa obszaru, dzielnicy, miasta czy województwa).
Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania lokalnego?
Promowanie strony internetowej przy użyciu pozycjonowania lokalnego jest stworzone dla firm, które oferują swoje produkty lub usługi na ograniczonym terenie. Pozycjonowanie regionalne polecane jest biznesom prowadzącym działania w siedzibie firmy (np. dentysta, usługi stolarskie, hotel, solarium, fryzjer czy kosmetyczka) oraz przedsiębiorstwom, które działają w danym mieście, miejscowościach czy na obszarze całego województwa.
Zalety pozycjonowania regionalnego:
- wzrost zainteresowania usługą lub produktem,
- przyciągnięcie uwagi klientów z danej lokalizacji,
- zwiększenie świadomości marki wśród społeczności z obrębu danej lokalizacji,
- niższy koszt marketingowy względem innych reklam,
- zwiększenie wskaźnika konwersji.
W ramach pozycjonowania lokalnego wykonujemy:
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę województwa, na przykład: usługi remontowe Zachodniopomorskie,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę obszaru geograficznego, na przykład: wynajem samochodów Mazury,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę dzielnicy większego miasta, na przykład: dentysta Mokotów,
- Pozycjonowanie lokalne na nazwę miasta/ miejscowości, na przykład: fryzjer Warszawa.
W ramach pozycjonowania wojewódzkiego wykonujemy pozycjonowanie w województwach:
- Pozycjonowanie dolnośląskie,
- Pozycjonowanie kujawsko-pomorskie,
- Pozycjonowanie lubelskie,
- Pozycjonowanie lubuskie,
- Pozycjonowanie łódzkie,
- Pozycjonowanie małopolskie,
- Pozycjonowanie mazowieckie,
- Pozycjonowanie opolskie,
- Pozycjonowanie podkarpackie,
- Pozycjonowanie podlaskie,
- Pozycjonowanie pomorskie,
- Pozycjonowanie śląskie,
- Pozycjonowanie świętokrzyskie,
- Pozycjonowanie warmińsko-mazurskie,
- Pozycjonowanie wielkopolskie,
- Pozycjonowanie zachodniopomorskie.
Jak działa pozycjonowanie za granicą (zagraniczne)
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej rozszerzają zakres swoich działań biznesowych poza terytorium Polski. Dotarcie do klientów zagranicznych może być skuteczne, szybkie, a także efektywne finansowo.
Podczas pozycjonowania zagranicznego stosujemy metodę white hat seo – pozyskujemy linki prowadzące na pozycjonowaną stronę internetową jedynie w tożsamym dla strony języku, dzięki czemu działania SEO są prowadzone naturalnie i skutecznie.
Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania zagranicznego?
- Zwiększenie świadomości marki na rynku zagranicznym,
- Promocja marki za granicą,
- Nowe kontakty zagraniczne – pozyskanie zagranicznego klienta,
- Wzrost sprzedaży usług lub produktów na rynkach zagranicznych.
W ramach pozycjonowania zagranicznego prowadzimy działania w takich krajach jak:
- Pozycjonowanie za granicą – Norwegia,
- Pozycjonowanie za granicą – Niemcy,
- Pozycjonowanie za granicą – Szwajcaria,
- Pozycjonowanie za granicą – Austria,
- Pozycjonowanie za granicą – Wielka Brytania,
- Pozycjonowanie za granicą – Szwecja.
Jak zareklamować firmę w Internecie?
Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.