Jak pozycjonować stronę WWW lokalnie i za granicą?

Pozycjonowanie stron może różnić się ze względu na zasięg terytorialny, do jakiego chcesz dotrzeć z widocznością witryny. W ofercie home.pl znajdziesz dwa rodzaje pozycjonowania ze względu na zasięg:

Co to jest pozycjonowanie lokalne (regionalne)

Celem pozycjonowania lokalnego jest zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe, związane z konkretną lokalizacją (taką jak nazwa obszaru, dzielnicy, miasta czy województwa).

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania lokalnego?
Promowanie strony internetowej przy użyciu pozycjonowania lokalnego jest stworzone dla firm, które oferują swoje produkty lub usługi na ograniczonym terenie. Pozycjonowanie regionalne polecane jest biznesom prowadzącym działania w siedzibie firmy (np. dentysta, usługi stolarskie, hotel, solarium, fryzjer czy kosmetyczka) oraz przedsiębiorstwom, które działają w danym mieście, miejscowościach czy na obszarze całego województwa.

Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce internetowej

Przykład zainteresowania konkretną frazą w poszczególnych województwach.

Zalety pozycjonowania regionalnego:

  • wzrost zainteresowania usługą lub produktem,
  • przyciągnięcie uwagi klientów z danej lokalizacji,
  • zwiększenie świadomości marki wśród społeczności z obrębu danej lokalizacji,
  • niższy koszt marketingowy względem innych reklam,
  • zwiększenie wskaźnika konwersji.

W ramach pozycjonowania lokalnego wykonujemy:

  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę województwa, na przykład: usługi remontowe Zachodniopomorskie,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę obszaru geograficznego, na przykład: wynajem samochodów Mazury,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę dzielnicy większego miasta, na przykład: dentysta Mokotów,
  • Pozycjonowanie lokalne na nazwę miasta/ miejscowości, na przykład: fryzjer Warszawa.

W ramach pozycjonowania wojewódzkiego wykonujemy pozycjonowanie w województwach:

  • Pozycjonowanie dolnośląskie,
  • Pozycjonowanie kujawsko-pomorskie,
  • Pozycjonowanie lubelskie,
  • Pozycjonowanie lubuskie,
  • Pozycjonowanie łódzkie,
  • Pozycjonowanie małopolskie,
  • Pozycjonowanie mazowieckie,
  • Pozycjonowanie opolskie,
  • Pozycjonowanie podkarpackie,
  • Pozycjonowanie podlaskie,
  • Pozycjonowanie pomorskie,
  • Pozycjonowanie śląskie,
  • Pozycjonowanie świętokrzyskie,
  • Pozycjonowanie warmińsko-mazurskie,
  • Pozycjonowanie wielkopolskie,
  • Pozycjonowanie zachodniopomorskie.

Jak działa pozycjonowanie za granicą (zagraniczne)

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej rozszerzają zakres swoich działań biznesowych poza terytorium Polski. Dotarcie do klientów zagranicznych może być skuteczne, szybkie, a także efektywne finansowo.

Podczas pozycjonowania zagranicznego stosujemy metodę white hat seo – pozyskujemy linki prowadzące na pozycjonowaną stronę internetową jedynie w tożsamym dla strony języku, dzięki czemu działania SEO są prowadzone naturalnie i skutecznie.

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania zagranicznego?

  • Zwiększenie świadomości marki na rynku zagranicznym,
  • Promocja marki za granicą,
  • Nowe kontakty zagraniczne – pozyskanie zagranicznego klienta,
  • Wzrost sprzedaży usług lub produktów na rynkach zagranicznych.

W ramach pozycjonowania zagranicznego prowadzimy działania w takich krajach jak:

  • Pozycjonowanie za granicą – Norwegia,
  • Pozycjonowanie za granicą – Niemcy,
  • Pozycjonowanie za granicą – Szwajcaria,
  • Pozycjonowanie za granicą – Austria,
  • Pozycjonowanie za granicą – Wielka Brytania,
  • Pozycjonowanie za granicą – Szwecja.
Zainteresowały Cię powyższe zagadnienia? Jeśli tak – skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o pozycjonowanie stron WWW w home.pl. Dzięki temu uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania i otrzymasz darmową wycenę usługi.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Jak zareklamować firmę w Internecie?

Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.

Reklama internetowa Sprawdź ofertę