Usługa pozycjonowania stron internetowych oraz pozycjonowanie sklepów od home.pl wydaje się być skomplikowanym procesem. W tym artykule dowiesz się, co oznaczają sformułowania, którymi posługują się specjaliści od SEO.
- Co to jest pozycjonowanie?
- Co to jest SEO?
- Co to jest link building?
- Jakie mają znaczenie posty na forach w pozycjonowaniu?
- Czym są artykuły sponsorowane w SEO?
- Co to jest słowo kluczowe?
- Co to jest tytuł strony / meta title i jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu?
- Co to jest opis strony / meta description i jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu?
- Co oznaczają: nagłówek H1, nagłówek H2, nagłówek H3 i jaką pełnią rolę w pozycjonowaniu?
- Jakie znaczenie ma posiadanie Certyfikatu SSL w pozycjonowaniu?
- Co oznacza optymalizacja strony w SEO?
- Co oznacza algorytm Google?
Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron internetowych – to proces mający na celu zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Wyszukiwarki internetowe (np. Google) stanowią dziś główne źródło informacji dla większości użytkowników Internetu. Tą drogą na strony internetowe firm, instytucji i osób prywatnych trafia też zdecydowanie najwięcej nowych odwiedzających.
Co to jest SEO?
SEO (ang. Search Engine Optimization) – to działania, które są częścią składową procesu pozycjonowania. Ich celem jest zwiększenie pozycji strony lub sklepu internetowego w organicznych (darmowych, naturalnych) wynikach wyszukiwania. SEO jest to optymalizacja strony WWW pod kątem wyszukiwarek.
Co to jest link building?
Link building – linkowanie, czyli proces, którego zadaniem jest zwiększenie linków (odnośników) prowadzących do strony. Im więcej jest w Internecie prowadzących linków zewnętrznych stronę WWW lub sklep internetowy, tym skuteczniejsze pozycjonowanie i większe prawdopodobieństwo, że zajmą one wyższą pozycję w Google.
Jakie mają znaczenie posty na forach w pozycjonowaniu?
Na forach internetowych użytkownicy zadają często mnóstwo pytań, na których udzielamy profesjonalnych odpowiedzi tym samym zachęcając do skorzystania z oferty pozycjonowanej strony internetowej. Posty na forach to użyteczne narzędzie do budowania wizerunku eksperta i zwiększania świadomości marki.
Czym są artykuły sponsorowane w SEO?
Artykuły sponsorowane są to artykuły zamieszczane na popularnych i zaufanych portalach, dopasowanych do tematyki tekstu. Piszemy artykuły eksperckie w sposób obiektywny, które bardziej, niż formą reklamy, są wartościową treścią dla użytkownika Internetu. Linki do strony w takich artykułów są stosowane w celu podania źródła informacji (np.: „obraz pochodzi ze strony: www.twojadomena.pl”).
Co to jest słowo kluczowe?
Słowa kluczowe (ang. “keywords”) – to słowa oraz grupy wyrazów tworzące frazy, odnoszące się bezpośrednio do haseł, które Internauci wpisują w wyszukiwarce Google, w celu wyszukiwania określonych informacji. Słowa kluczowe są bardzo ważnym terminem przy procesie pozycjonowania stron WWW.
Co to jest tytuł strony / meta title i jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Tytuł strony (ang. “meta title”) – określa główną tematykę strony internetowej, aby był przystosowany do wyszukiwarki Google jego długość nie powinna być dłuższa niż 67-70 znaków. Jest elementem praktycznie niewidocznym dla internautów podczas przeglądania strony WWW. Mimo to, można go zobaczyć w trzech miejscach:
W wynikach wyszukiwania Google:
W nazwie karty w przeglądarce internetowej:
W nazwie zakładki w przeglądarce internetowej:
Co to jest opis strony/ meta description i jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Opis strony (ang. “meta description”) jest to opis strony, dookreślający tytuł strony, traktuje o tematyce strony. Jest on widoczny tylko w wyszukiwarce Google. Aby był poprawnie przystosowany do pozycjonowania nie powinien być dłuższy niż 156 znaków.
Co oznaczają: nagłówek H1, nagłówek H2, nagłówek H3 i jaką pełnią rolę w pozycjonowaniu?
Nagłówek strony H1 (ang. “header”) to nagłówek w treści strony, który ustala hierarchię i porządkuje zawartość treści i tekstu na stronie www dla Internauty. Określa najważniejszą tematykę strony internetowej. Ma bardzo duże znaczenie dla wyszukiwarki Google w procesie pozycjonowania.
Nagłówki strony H2, H3 – podtytuł i śródtytuł strony. Mają mniejszą wartość dla wyszukiwarek Google, mimo to mają istotne znaczenie w całym procesie pozycjonowania. Określają treść, tekst za nimi.
Jakie znaczenie ma posiadanie Certyfikatu SSL w pozycjonowaniu?
Certyfikat SSL to protokół sieciowy, który jest używany do szyfrowania bezpiecznych połączeń internetowych. Certyfikaty SSL sprzyjają optymalizacji strony w procesie pozycjonowania stron WWW.
Co oznacza optymalizacja strony w SEO?
Optymalizacja strony jest to proces, w którym modyfikacji poddawane są elementy budowy strony, a także treści na niej zamieszczone. Zabieg ten ma na calu uczynić stronę bardziej widoczną oraz czytelną dla algorytmów (robotów) Google.
- Co to jest optymalizacja strony, jakie występują jej rodzaje?
- Więcej informacji na temat darmowego audytu SEO w home.pl.
Co oznacza algorytm Google?
Algorytmy Google – potocznie nazywane “robotami” Google. Dzięki algorytmom, Google potrafi odkryć oraz przeskanować istniejące, a także nowo powstające strony WWW w Internecie, następnie może je zaindeksować (czyli rozpoznać zawartość strony internetowej i jej tematykę), aby wyświetlić je w wynikach wyszukiwania tak, aby były dostosowane do zapytania kierowanego przez użytkownika w Google.
Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google
Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com