Do czego służy narzędzie do sugerowania słów kluczowych?
- Wybór słów kluczowych do reklamy Google Ads (dawniej: AdWords).
- Podpowiedzi najlepszych tematów do artykułów na blog lub opisów produktów.
- Sugestie fraz kluczowych do działań SEO (pozycjonowania i optymalizacji strony).
Jak korzystać z funkcji dobierania słów kluczowych?
- krok: Przejdź do sekcji: Słowa kluczowe.
- krok: Wpisz temat, który chcesz rozwinąć. Zwróć uwagę, aby fraza nie była zbyt szczegółowa. Lepiej podać „kurtki zimowe dla dzieci” niż „puchowe kurtki zimowe z futerkiem i kapturem dla dzieci”.
- krok: Wybierz kraj i miasta, w których prowadzisz biznes. Jeśli wysyłasz swoje produkty lub świadczysz usługi dla całego rynku, podaj 2-3 miasta odpowiednio od siebie oddalone (np. Gdańsk, Warszawa, Zakopane). W ten sposób sprawdzisz, czego szukają mieszkańcy różnych regionów.
- krok: Kliknij przycisk: Szukaj.
Co dalej?
- Wybierz kilka, kilkanaście słów najlepiej dopasowanych do Twojego biznesu.
- Sprawdź, czy wykorzystujesz te słowa w:
- tytułach swoich stron,
- nagłówkach w artykułach,
- opisach produktów,
- treściach.
- Zaplanuj nowe teksty rozszerzające temat, np. jako artykuły na Twój firmowy blog.
- Rozważ dodanie wybranych słów kluczowych do Twojej kampanii Google Ads.
Zamów SEMSTORM w home.pl
Zwiększ skuteczność content marketingu i działań w wyszukiwarkach!
Jak zareklamować firmę w Internecie?
Mamy na to patent. Wiemy jak zareklamować Twoją firmę w Internecie. Zobacz, jak wiele może Ci dać skuteczna reklama.