Krok 1 – dobieranie słów kluczowych w SEMSTORM

Dowiedz się o czym warto pamiętać podczas publikowania treści, kto jest Twoją konkurencją, a także jak zwiększyć widoczność swojej strony WWW w Internecie.

Do czego służy narzędzie do sugerowania słów kluczowych?

  • Wybór słów kluczowych do reklamy Google Ads (dawniej: AdWords).
  • Podpowiedzi najlepszych tematów do artykułów na blog lub opisów produktów.
  • Sugestie fraz kluczowych do działań SEO (pozycjonowania i optymalizacji strony).

Jak korzystać z funkcji dobierania słów kluczowych?

SEMSTORM - Słowa kluczowe - Wpisz słowo kluczowe w wyszukiwarce i wybierz kraj i miasta, w których prowadzisz biznes

  1. krok: Przejdź do sekcji: Słowa kluczowe.
  2. krok: Wpisz temat, który chcesz rozwinąć. Zwróć uwagę, aby fraza nie była zbyt szczegółowa. Lepiej podać „kurtki zimowe dla dzieci” niż „puchowe kurtki zimowe z futerkiem i kapturem dla dzieci”.
  3. krok: Wybierz kraj i miasta, w których prowadzisz biznes. Jeśli wysyłasz swoje produkty lub świadczysz usługi dla całego rynku, podaj 2-3 miasta odpowiednio od siebie oddalone (np. Gdańsk, Warszawa, Zakopane). W ten sposób sprawdzisz, czego szukają mieszkańcy różnych regionów.
  4. krok: Kliknij przycisk: Szukaj.
    SEMSTORM - Słowa kluczowe - Wyszukiwarka - Szukaj - Przykładowe wyniki wyszukiwarki słowa kluczowego

Co dalej?

  • Wybierz kilka, kilkanaście słów najlepiej dopasowanych do Twojego biznesu.
  • Sprawdź, czy wykorzystujesz te słowa w:
    • tytułach swoich stron,
    • nagłówkach w artykułach,
    • opisach produktów,
    • treściach.
  • Zaplanuj nowe teksty rozszerzające temat, np. jako artykuły na Twój firmowy blog.
  • Rozważ dodanie wybranych słów kluczowych do Twojej kampanii Google Ads.
Więcej informacji o ofercie SEMSTORM w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Zamów SEMSTORM w home.pl

Zwiększ skuteczność content marketingu i działań w wyszukiwarkach!


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie