AnyDesk to aplikacja do wykonywania zdalnych połączeń i kontrolowania urządzeń przez internet. Wykonanie połączenia i zdalna praca z komputerem jest niezwykle prosta.
UWAGA! AnyDesk zmienia ofertę profesjonalnych licencji.
Od października 2022 zostaną one zastąpione przez AnyDesk Solo, AnyDesk Standard oraz AnyDesk Advanced.
Dowiedz się więcej o nowych licencjach AnyDesk.
Zdalny pulpit AnyDesk
Aby rozpocząć połączenie w AnyDesk, pobierz aplikację z oficjalnej strony producenta i uruchom ją na swoim komputerze. Aplikacja nie wymaga instalacji na komputerze do działania.
Poradnik wideo: Jak działa AnyDesk? Instrukcja połączenia do zdalnego pulpitu
Aby przejąć kontrolę nad drugim urządzeniem:
- Uruchom aplikację AnyDesk.
- By połączyć się z drugim komputerem, AnyDesk musi być na nim uruchomiony. Poproś właściciela drugiego komputera o przekazanie adresu swojego urządzenia. Znajduje się on na głównym ekranie aplikacji w oknie Twoje urządzenie.
- Wpisz adres drugiego urządzenia w polu Zdalne urządzenie i kliknij Połącz. Zaczekaj na zaakceptowanie połączenia przez właściciela drugiego urządzenia.
- Po zaakceptowaniu połączenia pojawi się okno aplikacji z widokiem na zdalny pulpit AnyDesk drugiego urządzenia. Na pasku widocznym u góry okna połączenia znajdziesz narzędzia jak czat, przesyłanie plików, ustawienia połączenia i inne.Korzystając z AnyDesk, możesz również wykonywać połączenia i łączyć się z urządzeniami mobilnymi. Proces łączenia się na urządzeniu mobilnym jest identyczny do tego na komputerze. Wprowadź adres urządzenia, z którym chcesz się połączyć w polu Adresu zdalnego i stuknij strzałkę, by rozpocząć sesję.
Czytaj więcej:
- Czy można zmienić identyfikator AnyDesk? Jak ustawić alias adresu?
- AnyDesk – czym różni się wersja Lite od Professional?