Zdalny pulpit AnyDesk – jak połączyć się zdalnie z komputerem?

AnyDesk to aplikacja do wykonywania zdalnych połączeń i kontrolowania urządzeń przez internet. Wykonanie połączenia i zdalna praca z komputerem jest niezwykle prosta.

UWAGA! AnyDesk zmienia ofertę profesjonalnych licencji.

Od października 2022 zostaną one zastąpione przez AnyDesk Solo, AnyDesk Standard oraz AnyDesk Advanced.

Dowiedz się więcej o nowych licencjach AnyDesk.

Zdalny pulpit AnyDesk

Aby rozpocząć połączenie w AnyDesk, pobierz aplikację z oficjalnej strony producenta i uruchom ją na swoim komputerze. Aplikacja nie wymaga instalacji na komputerze do działania.

Poradnik wideo: Jak działa AnyDesk? Instrukcja połączenia do zdalnego pulpitu

Aby przejąć kontrolę nad drugim urządzeniem:

  1. Uruchom aplikację AnyDesk.
  2. By połączyć się z drugim komputerem, AnyDesk musi być na nim uruchomiony. Poproś właściciela drugiego komputera o przekazanie adresu swojego urządzenia. Znajduje się on na głównym ekranie aplikacji w oknie Twoje urządzenie.
  3. Wpisz adres drugiego urządzenia w polu Zdalne urządzenie i kliknij Połącz. Zaczekaj na zaakceptowanie połączenia przez właściciela drugiego urządzenia.
    Zdalny pulpit AnyDesk - łączenie
  4. Po zaakceptowaniu połączenia pojawi się okno aplikacji z widokiem na zdalny pulpit AnyDesk drugiego urządzenia. Na pasku widocznym u góry okna połączenia znajdziesz narzędzia jak czat, przesyłanie plików, ustawienia połączenia i inne.Otwarty zdalny pulpit AnyDesk
    Korzystając z AnyDesk, możesz również wykonywać połączenia i łączyć się z urządzeniami mobilnymi. Proces łączenia się na urządzeniu mobilnym jest identyczny do tego na komputerze. Wprowadź adres urządzenia, z którym chcesz się połączyć w polu Adresu zdalnego i stuknij strzałkę, by rozpocząć sesję.
Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie