- zmiana nazwy skrzynki e-mail,
- zmiana pojemności skrzynki e-mail,
- edycja praw dostępu do serwera FTP,
Jak zmienić ustawienia skrzynki e-mail przez Panel klienta home.pl?
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć instrukcje na temat procesu logowania.
Po zalogowaniu możesz przejść do zmian parametrów dla wybranej skrzynki e-mail.
- W tym celu kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na wyświetlonej liście kliknij znak „plusa”, który znajduje się obok nazwy serwera (np. serwer „kowalski”).
-
Zostanie wyświetlona lista usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem (np. skrzynki e-mail, konta FTP, domeny). Kliknij nazwę konta (np. „admin”), dla którego chcesz zmienić parametry.
- Po wyświetleniu mini-podglądu usługi, kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”.
- Kliknij przycisk „Konfiguruj pocztę” -> „Konfiguracja parametrów”, aby przejść do formularza zmiany parametrów dla wybranego konta.
Szczegółowe informacje na temat zmian poszczególnych ustawień znajdziesz poniżej:
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail za pomocą Panelu klienta home.pl?
- Jak zmienić nazwę skrzynki e-mail przez Panel klienta home.pl?
- Jak zmienić pojemność skrzynki e-mail w home.pl?
- Różnice funkcjonalne między kontami e-mail oraz FTP utworzonymi we wszystkich domenach, a utworzonymi w ramach konkretnej domeny
- Jak dodać skrzynkę e-mail z dostępem do serwera FTP?
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.