Aktualizacja Programu Lojalnościowego w eSklepie

Do końca promocji:

0
0
0
:
0
0
:
0
0
dni
godzin
minut
sekund

Wraz z aktualizacją Programu Lojalnościowego wprowadzamy nowy system wymiany punktów – można go teraz skonfigurować na własnych zasadach. Aktualizacja Programu Lojalnościowego wprowadza kilka ważnych zmian, między innymi nowe opcje wymiany punktów.

Wymiana na produkty zostanie włączona do standardowego procesu składania zamówienia w sklepie (obecna wersja Programu pozwala wymieniać Klientom punkty niezależnie od procesu zakupowego). Dzięki temu kupujący chętniej wrócą do sklepu, aby złożyć zamówienie i skorzystać z wymiany punktów.

Ponadto nowa odsłona Programu to wiele dodatkowych opcji konfiguracji.

Uwaga – wymagana będzie aktywacja wymiany punktów w panelu sklepu

W momencie aktualizacji będziesz zobowiązany zdecydować, czy na wymieniane produkty nałożyć symboliczną opłatę – zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym, czy pozostawić bez dopłat.

W dniu aktualizacji (20.11.2019) wyłączymy Twoim klientom możliwość wymiany punktów – aż do momentu, gdy ponownie aktywujesz opcję wymiany, z opłatą lub bez niej. Punkty nadal będą się naliczać klientom, ale nie będą oni mogli wymieniać ich na produkty.

Nowy Program Lojalnościowy eSklep to:

  • 30 nowych funkcjonalności,
  • w tym 8 funkcjonalności Premium,
  • wszystko w cenie abonamentu.

Najważniejsze nowości

Wymiana punktów na produkty odbywa się już w trakcie składania zamówienia w sklepie.

Proces wymiany punktów na produkty można skonfigurować poprzez:

  • minimalną wartość składanego zamówienia, przy której opcja wymiany punktów zostaje
    aktywowana,
  • limit liczby punktów wymienianych na produkty,
  • limit liczby produktów wymienianych za punkty.

Za produkty wybrane w procesie wymiany można narzucić symboliczną opłatę w wysokości np. 1 grosza (rekomendujemy to rozwiązanie ze względu na obowiązujące prawo podatkowe).

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie