Panel Shoper: Produkty i porzucone koszyki

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pomocą opcji menu Porzucone koszyki możesz sprawdzić co klienci, obecnie przeglądający Twój sklep, mają dodane w swoim koszyku. To cenna informacja, na podstawie której, możesz m.in. tworzyć nowe schematy produktów powiązanych, polecanych czy pakietów.

Koszyki porzucone przez Klienta, starsze niż 7 dni usuwane są automatycznie.

Parametry koszyków klientów

Po wyświetleniu szczegółowych informacji na temat wybranego koszyka klienta, możesz sprawdzić następujące dane:

Dane podstawowe:

  • Wartość koszyka – łączna cena produktów znajdujących się w koszyku,
  • Ilość produktów – wartość wyrażona w sztukach, która określa ile produktów znajduje się w danym koszyku,
  • Ostatnia aktywność – czyli czas od ostatniego kliknięcia klienta na stronie Twojego sklepu internetowego.

Produkty w koszyku:

  • Po kliknięciu nazwy użytkownika, na ekranie zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat koszyka wybranego Klienta.
  • Listę wszystkich produktów, które znajdują się w koszyku Klienta, otrzymasz po kliknięciu opcji Produkty z porzuconych koszyków,
  • Za pośrednictwem opcji „Informacje”, możesz sprawdzić dokładne informacje o produkcie, np. jego kod lub w ilu koszykach występuje dana pozycja.
  • Po wyświetleniu zawartości wybranego koszyka, w zakładce Koszyki możesz sprawdzić, którzy użytkownicy mają w koszyku dany produkt (czyli w ilu koszykach oraz w których on występuje).

Statystyki produktów:

Kliknij w nazwę wybranego produktu, aby sprawdzić, ilu klientów dodało go wcześniej do koszyka nim porzucili go.

Sprawdzaj koszyki klientów i wysyłaj oferty specjalne

Gdy zauważysz, że Twój zarejestrowany klient przez kilka dni przetrzymuje w koszyku konkretny produkt, warto napisać do niego wiadomość e-mail z ofertą specjalną! Warto również zadać pytanie, co jest powodem niezdecydowania? Najprawdopodobniej niezdecydowany klient poszukuje jeszcze tańszego produktu – może uda Ci się go nakłonić do zakupu po drobnej zniżce?

Monitoruj porzucone koszyki aby sprawdzić jakich produktów poszukiwali Twoi klienci oraz jakie produkty dobierali do koszyka. W ten sposób możesz jeszcze lepiej zarządzać, np. produktami polecanymi czy powiązanymi.

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie