Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pomocą opcji menu Porzucone koszyki możesz sprawdzić co klienci, obecnie przeglądający Twój sklep, mają dodane w swoim koszyku. To cenna informacja, na podstawie której, możesz m.in. tworzyć nowe schematy produktów powiązanych, polecanych czy pakietów.
Parametry koszyków klientów
Po wyświetleniu szczegółowych informacji na temat wybranego koszyka klienta, możesz sprawdzić następujące dane:
Dane podstawowe:
- Wartość koszyka – łączna cena produktów znajdujących się w koszyku,
- Ilość produktów – wartość wyrażona w sztukach, która określa ile produktów znajduje się w danym koszyku,
- Ostatnia aktywność – czyli czas od ostatniego kliknięcia klienta na stronie Twojego sklepu internetowego.
Produkty w koszyku:
- Po kliknięciu nazwy użytkownika, na ekranie zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat koszyka wybranego Klienta.
- Listę wszystkich produktów, które znajdują się w koszyku Klienta, otrzymasz po kliknięciu opcji Produkty z porzuconych koszyków,
- Za pośrednictwem opcji „Informacje”, możesz sprawdzić dokładne informacje o produkcie, np. jego kod lub w ilu koszykach występuje dana pozycja.
- Po wyświetleniu zawartości wybranego koszyka, w zakładce Koszyki możesz sprawdzić, którzy użytkownicy mają w koszyku dany produkt (czyli w ilu koszykach oraz w których on występuje).
Statystyki produktów:
Kliknij w nazwę wybranego produktu, aby sprawdzić, ilu klientów dodało go wcześniej do koszyka nim porzucili go.
Sprawdzaj koszyki klientów i wysyłaj oferty specjalne
Gdy zauważysz, że Twój zarejestrowany klient przez kilka dni przetrzymuje w koszyku konkretny produkt, warto napisać do niego wiadomość e-mail z ofertą specjalną! Warto również zadać pytanie, co jest powodem niezdecydowania? Najprawdopodobniej niezdecydowany klient poszukuje jeszcze tańszego produktu – może uda Ci się go nakłonić do zakupu po drobnej zniżce?
Monitoruj porzucone koszyki aby sprawdzić jakich produktów poszukiwali Twoi klienci oraz jakie produkty dobierali do koszyka. W ten sposób możesz jeszcze lepiej zarządzać, np. produktami polecanymi czy powiązanymi.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja menu „Zamówienia”?
- Do czego służy opcja menu „Przesyłki”?
- Do czego służy opcja menu „Aukcje”?