Skorzystaj z systemu zwrotów od Furgonetki i usprawnij zarządzanie zwracanymi zamówieniami. Daj swoim klientom możliwość szybkiego i wygodnego zwracania produktów, a także (jeśli chcesz) korzystania z darmowych zwrotów. Dowiedz się, jak zacząć korzystać z systemu zwrotów Furgonetki.
Aby włączyć Szybkie Zwroty, w panelu Furgonetki na liście integracji wybierz sklep i kliknij przycisk Skonfiguruj teraz.

W Ustawieniach zwrotów ustal zasady, zgodnie z którymi Twoi klienci będą mogli realizować zwroty. Możesz tu skonfigurować:
- Adres do zwrotu – na ten adres będą trafiać przesyłki zwracane za pomocą Szybkich Zwrotów
- Politykę zwrotów:
- Czas na odstąpienie od umowy – określ, ile dni klient ma na zwrot produktu. Pamiętaj, że czas w panelu liczy się od kolejnego dnia po doręczeniu zamówienia, a zgodnie z prawem czas na odstąpienie od umowy powinien wynieść przynajmniej 14 dni.
- Czas na zwrot pieniędzy – określ, ile dni dajesz sobie na zwrot pieniędzy za zwrócone do Twojego sklepu zamówienie. Pamiętaj, że czas liczy się od następnego dnia po doręczeniu zamówienia, a zgodnie z prawem nie powinien przekroczyć 14 dni.
- Treść polityki zwrotów – możesz wgrać własny dokument lub wygenerować gotową politykę zwrotów od Furgonetki, bazującą na wprowadzonych ustawieniach. Jeśli zdecydujesz się na własny dokument, pamiętaj, by jego zapisy były zgodne z wprowadzonymi ustawieniami Szybkich Zwrotów.
Dokument Polityki zwrotów od Furgonetki jest opracowany i zweryfikowany przez prawników, dzięki czemu jest zgodny z aktualnie obowiązującym prawem. Zawiera wszystkie zasady, które wprowadzasz w ustawieniach oraz datę wprowadzenia ostatnich zmian. Wygenerujesz go w rubryce ze swoim sklepem w sekcji Zwroty w panelu Furgonetki.
- Dodatkowe ustawienia – możesz tu dodać logo swojego sklepu (pojawi się na stronie zwrotów), a jeśli chcesz przekazywać klientom ważne informacje (np. o darmowych zwrotach), możesz wypełnić także formularz z komunikatem o zasadach zwrotu.
- Udostępnianie klientom darmowych zwrotów – możesz tu skonfigurować opcję darmowych zwrotów oraz określić, które formy przesyłki chcesz opłacać za klienta. Możesz skorzystać z umowy własnej z przewoźnikiem albo z oferty Furgonetka.
Jak ustawić bezpłatne zwroty? W widocznej tabeli wybierz formy nadania (zaznacz max. 3 oferty firm kurierskich). Koszt przesyłek zwrotnych nadanych przez klientów będzie dodawany do Twojego konta. Pamiętaj, że by było to możliwe, bieżące saldo powinno wynosić co najmniej 50 zł.Jeżeli nie zdecydujesz się udostępniać darmowych zwrotów, klienci będą pokrywać samodzielnie koszty przesyłek zwrotnych.
Ceny przesyłek zwrotnych mogą się zmieniać – w swoim cenniku znajdziesz aktualne kwoty.
Zapisz ustawienia.
Gotowe! Teraz Twoi klienci mogą wygodnie zwracać swoje zakupy, a Ty – zarządzać wszystkimi przesyłkami zwrotnymi w intuicyjnym panelu w górnej zakładce Zwroty.
Nie zapomnij także o poinformowaniu klientów o zasadach dotyczących zwrotów w czytelnej polityce zwrotów.