Jak dołączyć do spotkania w MS Teams?

Microsoft Teams łączy w sobie wirtualne miejsce spotkań i obszar roboczy. Aplikacja służy głównie do komunikowania się ze swoimi współpracownikami, prowadzenia spotkań, czy też zajęć lekcyjnych w formie zdalnej (online). Dzięki tej platformie masz również możliwość zespołowej lub samodzielnej pracy na plikach. Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób dołączyć do spotkania w MS Teams.

SPIS TREŚCI

Dostęp do Teams uzyskasz dzięki pakietom aplikacji Microsoft 365 i Office 365 dla firm. Sprawdź aktualną ofertę na home.pl!

Jak dołączyć do spotkania w MS Teams mając zaproszenie?

Zaproszenie na spotkanie otrzymasz na swój adres e-mail. Do spotkania możesz dołączyć, logując się na swoje konto w MS Teams, a także jako gość (bez konieczności logowania).

Mam już konto — jak dołączyć do spotkania?

  1. W wiadomości z zaproszeniem odnajdź link, który umożliwi Ci dołączenie do spotkania.
    Zaproszenie Teams
  2. Klikając w link, zostaniesz przekierowany do okna przeglądarki. Zdecyduj, czy chcesz dołączyć do spotkania w aplikacji stacjonarnej, czy może kontynuować w przeglądarce.
    MS Teams - dołączanie do spotkania
  3. Po dokonaniu wyboru i poprawnym logowaniu zobaczysz okno spotkania, w którym możesz określić swoje preferencje dotyczące audio oraz video.
    MS Teams - Opcje video i dźwięk
  4. Zatwierdź wybrane opcje, klikając Dołącz teraz.

Nie mam konta — jak dołączyć do spotkania jako gość?

W wielu przypadkach do spotkania możesz dołączyć bez konieczności logowania się na platformie. Zobacz, w jaki sposób dołączyć do spotkania w MS Teams jako gość.

  1. W wiadomości z zaproszeniem odnajdź link, który umożliwi Ci dołączenie do spotkania.
    Zaproszenie Teams
  2. Klikając w link, zostaniesz przekierowany do okna przeglądarki.
  3. Wybierz: Kontynuuj w tej przeglądarce.
  4. Kontynuuj w przeglądarce MS Teams
  5. Określ swoje preferencje dotyczące audio oraz video, a także wprowadź nazwę, pod jaką chcesz się wyświetlać.Dołączanie do spotkania jako gość
  6. Zatwierdź wybrane opcje, klikając Dołącz teraz.

Jak dołączyć do spotkania w MS Teams w zespole (kanale)?

  1. Po zalogowaniu się do aplikacji przejdź do zakładki Zespoły i odnajdź swój zespół.
    MS Teams - zespoły
  2. Możesz dołączyć do trwającego spotkania klikając Dołącz na fioletowym pasku w prawym górnym rogu aplikacji.
    Dołącz do spotkania MS Teams
  3. Do spotkania dołączysz również, odnajdując trwające spotkanie we wpisach Twojego zespołu i klikając przycisk Dołącz.
    Dołącz do spotkania w Teams

Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie