Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć kolejne konto użytkownika, który będzie miał dostęp do konfiguracji sklepu (tzw. administrator). Dodatkowo możesz zarządzać uprawnieniami Twoich administratorów, np. jeden może mieć dostęp tylko do konfiguracji, natomiast drugi tylko do zarządzania produktami.
Aby utworzyć nowego administratora sklepu:
- Zaloguj się do Panelu sklepu Shoper.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu.
- Kliknij przycisk Dodaj administratora, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- Uzupełnij wymagane informacje oznaczone czerwoną gwiazdką.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby dodać nowego administratora.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać nową grupę administratorów?
- Jak utworzyć administratora z dostępem do WebAPI?
- Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak utworzyć grupę klientów?