Jak utworzyć nowego administratora sklepu?


Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć kolejne konto użytkownika, który będzie miał dostęp do konfiguracji sklepu (tzw. administrator). Dodatkowo możesz zarządzać uprawnieniami Twoich administratorów, np. jeden może mieć dostęp tylko do konfiguracji, natomiast drugi tylko do zarządzania produktami.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak modyfikować uprawnienia poszczególnych administratorów.
Jeśli chcesz korzystać z aplikacji mobilnej eSklep, wymagane jest utworzenie konta administratora z uprawnieniami dostępu do WebAPI. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się do aplikacji mobilnej.

Aby utworzyć nowego administratora sklepu:

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> ADMINISTRACJA, SYSTEM –> ADMINISTRATORZY.
  3. Kliknij przycisk Dodaj administratora, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Uzupełnij wymagane informacje oznaczone czerwoną gwiazdką.
    Dodawanie nowego administratora sklepu
  5. Kliknij przycisk Zapisz, aby dodać nowego administratora.
Od tej chwili nowy administrator może zalogować się do Panelu sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie