Jak zamówić podpis kwalifikowany SimplySign?

Podpis kwalifikowany SimplySign może być używany na tablecie lub smartfonie z dedykowaną aplikacją. To jeden z najpopularniejszych podpisów elektronicznych w Polsce i Unii Europejskiej. Jest zgodny z wszystkimi standardami, tak samo wiążący, jak odręczny podpis i wydawany przez certyfikowane jednostki. Przeczytaj instrukcję i dowiedz się, jak zamówić podpis kwalifikowany SimplySign, a następnie skutecznie go aktywować.

SPIS TREŚCI

Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl

Jak kupić kwalifikowany podpis mobilny w home.pl?

Aby zamówić podpis kwalifikowany w home.pl, postępuj według instrukcji:

  1. Przejdź na stronę podpisu elektronicznego SimplySign.
  2. Wybierz okres ważności podpisu (1 rok, 2 lata lub 3 lata), a następnie dodaj produkt do koszyka.Kwalifikowany podpis elektroniczny SimplySign w home.pl.
  3. Wybierz metodę płatności i opłać usługę.
  4. Po zaksięgowaniu środków otrzymasz wiadomość e-mail z indywidualnym kodem do aktywacji usługi.Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl. Proces zakupu.
  5. Kliknij dedykowany link z wiadomości e-mail, aby przejść do Panelu Certum, na którym dokonasz aktywacji e-podpisu SimplySign by Asseco.
  6. Skopiuj swój kod aktywacyjny do kreatora, a następnie wybierz Rozpocznij aktywację

    Panel aktywacji podpisu mobilnego SimplySign, za pomocą kodu aktywacyjnego

    Panel aktywacji podpisu mobilnego SimplySign, za pomocą kodu aktywacyjnego

  7. W kolejnym kroku wybierz rodzaj podpisu – certyfikat osobisty (dane osoby fizycznej) lub certyfikat firmowy (dane osoby fizycznej + informacje biznesowe)
    Wybierz certyfikat osobisty lub certyfikat firmowy aktywując podpis mobilny SimplySign

    Aktywując podpis mobilny SimplySign, wybierz rodzaj certyfikatu – certyfikat osobisty lub certyfikat firmowy z dodatkowymi danymi

  8. Wybierz sposób potwierdzenia Twojej tożsamości. Zalecamy wybór Punktu Potwierdzania Tożsamości eSIGN, gdzie klienci, który zakupili podpis mobilny SimplySign w home.pl otrzymają specjalną, obniżoną cenę usługi weryfikacji.
    Wybierz sposób, w jaki potwierdzisz swoją tożsamość do wydania podpisu mobilnego SimplySign

    Wybierz sposób, w jaki potwierdzisz swoją tożsamość w celu wydania podpisu mobilnego SimplySign

  9. W ostatnim kroku zweryfikuj wyświetlone podsumowanie, a następnie zjedź na dół formularza i w prawym, dolnym rogu wybierz: Wypełnij wniosek o certyfikat kwalifikowany
  10. Skopiuj swój kod aktywacyjny SimplySign do formularza, a następnie przepisz 6-znakowy kod z obrazka i kliknij: Wyślij

    Jak aktywować podpis mobilny SimplySign

    Przepisz kod aktywacyjny i kod z obrazka, aby przejść do formularza aktywacji podpisu SimplySign

  11. W kolejnym kroku podaj swój adres e-mail powiązany z kontem SimplySign, a następnie przepisz 6-cyfrowy kod token. Znajdziesz go w aplikacji mobilnej SimplySign
  12. Wypełnij formularz aktywacyjny danymi, które znajdą się w certyfikacie, a następnie kliknij: Wyślij
  13. Skontaktuj się z Punktem Potwierdzania Tożsamości, np. eSIGN, aby dopełnić ostatniej formalności w postaci weryfikacji dokumentu tożsamości (dowodu lub paszportu).

Jak potwierdzić tożsamość przy uruchamianiu podpisu kwalifikowanego?

Od tego momentu pozostałe kroki zmierzające do wydania i uruchomienia podpisu elektronicznego, będziesz wykonywał po stronie firmy Asseco oraz jej partnerów. W nowym widoku otrzymasz także wszystkie niezbędne instrukcje pomocne w generowaniu dokumentów potrzebnych do wydania certyfikatu.

  1. Skontaktuj się z wybranym punktem potwierdzania tożsamości, np. eSIGN i umów wizytę* w celu zweryfikowania Twojej tożsamości. Sprawdź mapę punktów do weryfikacji tożsamości. Pamiętaj, aby zabrać wygenerowane dokumenty oraz dowód osobisty.
  2. Przejdź przez weryfikację tożsamości. W kolejnym kroku Urząd Certyfikacji wyda Twój mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny.
  3. Podpisz swój pierwszy dokument.

* Swoją tożsamość możesz również potwierdzić w 100% zdalnie. Zapytaj o taką możliwość podczas rozmowy z przedstawicielem eSIGN. Czytaj więcej o zdalnym potwierdzeniu tożsamości.

Specjalna oferta na weryfikację tożsamości w eSIGN dla klientów home.pl 

Dzięki współpracy home.pl i firmy eSIGN klienci, którzy kupili certyfikat SimplySign w home.pl, będą mogli skorzystać ze specjalnej zniżki na weryfikację tożsamości. Aby zweryfikować swoją tożsamość w obniżonej cenie, wystarczy pokazać przedstawicielowi firmy eSIGN fakturę zakupu certyfikatu SimplySign w home.pl.

Specjalna oferta dotyczy wydania certyfikatu w wersji standardowej, tj. do 7 dni od daty weryfikacji tożsamości. W cenę wliczony jest koszt dojazdu do klienta na terenie miasta wojewódzkiego. Po zakupieniu certyfikatu SimplySign w home.pl zachęcamy do skorzystania ze specjalnej promocji i weryfikacji tożsamości w eSIGN

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Podpis elektroniczny zawsze pod ręką

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny na smartfona. Nie wymaga czytnika, ponieważ zastępuje je Twoje urządzenie mobilne.

Poznaj SimplySign
Podpis elektroniczny SimplySign Dodaj do koszyka