Jak zamówić podpis kwalifikowany SimplySign?

SimplySign nie wymaga czytnika, ponieważ zastępuje je urządzenie mobilne

Podpis SimplySign może być używany na tablecie lub smartfonie z dedykowaną aplikacją. To jeden z najpopularniejszych podpisów kwalifikowanych w Polsce i w Unii Europejskiej. Jest zgodny z wszystkimi standardami, tak samo wiążący, jak odręczny podpis i wydawany przez certyfikowane jednostki. Decydując się na zakup podpisu kwalifikowanego w home.pl dokonujesz zakupu produktu, którego aktywacja i wydanie będzie realizowane po stronie wystawcy podpisu. Przeczytaj instrukcję i dowiedz się, jak zamówić podpis kwalifikowany SimplySign, a następnie skutecznie go aktywować.

Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl

Jak kupić kwalifikowany podpis mobilny w home.pl?

Aby zamówić podpis kwalifikowany w home.pl, postępuj według instrukcji:

  • Kliknij w link: home.pl/simplysign-podpis-elektroniczny.
  • Wybierz okres ważności podpisu (1 rok, 2 lata lub 3 lata), a następnie kliknij dodaj produkt do koszyka.Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl
  • Opłać usługę. Przeczytaj więcej: jak rejestrować i kupować usługi w home.pl.Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl
  • Po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu środków otrzymasz wiadomość e-mail z indywidualnym kodem do aktywacji usługi.Podpis elektroniczny SimpleSign w home.pl
  • Kliknij w dedykowany link z wiadomości e-mail, aby przejść do Panelu Certum, na którym dokonasz aktywacji usługi SimplySign by Asseco.
  • Zaloguj się do swojego konta w Panelu Certum lub utwórz nowe, jeżeli go nie posiadasz. 
  • W prawym, górnym rogu wybierz Nowy wniosek
  • W oknie Sposób realizacji wniosku wybierz Kod aktywacyjny / nr karty kryptograficznej, a następnie przepisz kod aktywacyjny i numer karty z wiadomości email. Wybierz początek ważności certyfikatu oraz język dokumentów i kliknij Dalej
  • Uzupełnij formularz swoimi danymi i kliknij Dalej. 
  • Sprawdź podsumowanie formularza i kliknij Dalej. 
  • Wygeneruj dokumenty i przystąp do procesu potwierdzenia Twojej tożsamości.

Jak potwierdzić tożsamość przy uruchamianiu podpisu kwalifikowanego?

Od tego momentu pozostałe kroki zmierzające do wydania i uruchomienia podpisu elektronicznego, będziesz wykonywał po stronie firmy Asseco oraz jej partnerów.

  1. W nowym widoku otrzymasz także wszystkie niezbędne instrukcje pomocne w generowaniu dokumentów potrzebnych do wydania certyfikatu.
  2. Skontaktuj się z wybranym punktem potwierdzania tożsamości i umów wizytę w celu zweryfikowania Twojej tożsamości.
    Sprawdź: mapę punktów do weryfikacji tożsamości. Pamiętaj, aby zabrać wygenerowane dokumenty oraz dowód osobisty.
  3. Przejdź przez weryfikację tożsamości. W kolejnym kroku Urząd Certyfikacji wyda Twój mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny.
  4. Zainstaluj aplikację SimplySign i podpisz swój pierwszy dokument.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Podpis elektroniczny zawsze pod ręką

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny na smartfona. Nie wymaga czytnika, ponieważ zastępuje je Twoje urządzenie mobilne.

Poznaj SimplySign
Podpis elektroniczny SimplySign Dodaj do koszyka