Podpis kwalifikowany SimplySign może być używany na tablecie lub smartfonie z dedykowaną aplikacją. To jeden z najpopularniejszych podpisów elektronicznych w Polsce i Unii Europejskiej. Jest zgodny z wszystkimi standardami, tak samo wiążący, jak odręczny podpis i wydawany przez certyfikowane jednostki. Przeczytaj instrukcję i dowiedz się, jak zamówić podpis kwalifikowany SimplySign, a następnie skutecznie go aktywować.
SPIS TREŚCI
- Jak zamówić kwalifikowany podpis mobilny w home.pl?
- Jak potwierdzić tożsamość przy uruchamianiu podpisu kwalifikowanego?
Jak kupić kwalifikowany podpis mobilny w home.pl?
Aby zamówić podpis kwalifikowany w home.pl, postępuj według instrukcji:
- Przejdź na stronę podpisu elektronicznego SimplySign.
- Wybierz okres ważności podpisu (1 rok, 2 lata lub 3 lata), a następnie dodaj produkt do koszyka.
- Wybierz metodę płatności i opłać usługę.
- Po zaksięgowaniu środków otrzymasz wiadomość e-mail z indywidualnym kodem do aktywacji usługi.
- Kliknij dedykowany link z wiadomości e-mail, aby przejść do Panelu Certum, na którym dokonasz aktywacji e-podpisu SimplySign by Asseco.
- Skopiuj swój kod aktywacyjny do kreatora, a następnie wybierz Rozpocznij aktywację
- W kolejnym kroku wybierz rodzaj podpisu – certyfikat osobisty (dane osoby fizycznej) lub certyfikat firmowy (dane osoby fizycznej + informacje biznesowe)
- Wybierz sposób potwierdzenia Twojej tożsamości. Zalecamy wybór Punktu Potwierdzania Tożsamości eSIGN, gdzie klienci, który zakupili podpis mobilny SimplySign w home.pl otrzymają specjalną, obniżoną cenę usługi weryfikacji.
- W ostatnim kroku zweryfikuj wyświetlone podsumowanie, a następnie zjedź na dół formularza i w prawym, dolnym rogu wybierz: Wypełnij wniosek o certyfikat kwalifikowany
- Skopiuj swój kod aktywacyjny SimplySign do formularza, a następnie przepisz 6-znakowy kod z obrazka i kliknij: Wyślij
- W kolejnym kroku podaj swój adres e-mail powiązany z kontem SimplySign, a następnie przepisz 6-cyfrowy kod token. Znajdziesz go w aplikacji mobilnej SimplySign
- Wypełnij formularz aktywacyjny danymi, które znajdą się w certyfikacie, a następnie kliknij: Wyślij
- Skontaktuj się z Punktem Potwierdzania Tożsamości, np. eSIGN, aby dopełnić ostatniej formalności w postaci weryfikacji dokumentu tożsamości (dowodu lub paszportu).
Jak potwierdzić tożsamość przy uruchamianiu podpisu kwalifikowanego?
Od tego momentu pozostałe kroki zmierzające do wydania i uruchomienia podpisu elektronicznego, będziesz wykonywał po stronie firmy Asseco oraz jej partnerów. W nowym widoku otrzymasz także wszystkie niezbędne instrukcje pomocne w generowaniu dokumentów potrzebnych do wydania certyfikatu.
- Skontaktuj się z wybranym punktem potwierdzania tożsamości, np. eSIGN i umów wizytę* w celu zweryfikowania Twojej tożsamości. Sprawdź mapę punktów do weryfikacji tożsamości. Pamiętaj, aby zabrać wygenerowane dokumenty oraz dowód osobisty.
- Przejdź przez weryfikację tożsamości. W kolejnym kroku Urząd Certyfikacji wyda Twój mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny.
- Podpisz swój pierwszy dokument.
* Swoją tożsamość możesz również potwierdzić w 100% zdalnie. Zapytaj o taką możliwość podczas rozmowy z przedstawicielem eSIGN. Czytaj więcej o zdalnym potwierdzeniu tożsamości.
Dzięki współpracy home.pl i firmy eSIGN klienci, którzy kupili certyfikat SimplySign w home.pl, będą mogli skorzystać ze specjalnej zniżki na weryfikację tożsamości. Aby zweryfikować swoją tożsamość w obniżonej cenie, wystarczy pokazać przedstawicielowi firmy eSIGN fakturę zakupu certyfikatu SimplySign w home.pl.
Specjalna oferta dotyczy wydania certyfikatu w wersji standardowej, tj. do 7 dni od daty weryfikacji tożsamości. W cenę wliczony jest koszt dojazdu do klienta na terenie miasta wojewódzkiego. Po zakupieniu certyfikatu SimplySign w home.pl zachęcamy do skorzystania ze specjalnej promocji i weryfikacji tożsamości w eSIGN.
Podpis elektroniczny zawsze pod ręką
SimplySign to mobilny podpis elektroniczny na smartfona. Nie wymaga czytnika, ponieważ zastępuje je Twoje urządzenie mobilne.