Jak włączyć lub wyłączyć wysyłkę papierowych PRO FORM?

W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat Obsługi korespondencji (e-fakturze) na poprzedniej platformie home.pl.

Korzystasz z nowej platformy home.pl? Sprawdź:

Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę (np. domena lub hosting).

Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

Obsługa PRO FORM w wersji papierowej jest usługą dodatkowo płatną. Oznacza to, że wysyłka PRO FORMY w wersji papierowej jest równoznaczna z naliczeniem dodatkowej opłaty przez home.pl.

Wysyłka PRO FORM oraz Faktur VAT w wersji elektronicznej jest domyślnym oraz bezpłatnym ustawieniem. Jeśli chcesz otrzymywać PRO FORMY w wersji papierowej (oznacza to dodatkową opłatę), należy taką opcję włączyć w Panelu klienta home.pl (po zalogowaniu do swojego konta).

Zmiana ustawień wydruku faktur VAT oraz PRO FORM może trwać do 24h. Ze względu na to, należy pamiętać, że jeśli PRO FORMA została już wydrukowana przez home.pl, to zmiana ustawień na bezpłatną elektroniczną PRO FORMĘ będzie obowiązywała wraz z wystawieniem następnych dokumentów, np. przy następnym przedłużeniu usługi.

 

Jak włączyć lub wyłączyć usługę Obsługa korespondencji?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi.
  2. Wybierz opcję menu: Profil, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcję menu Profil
  3. Na ekranie znajdziesz informacje o aktualnej konfiguracji korespondencji:
    Panel klienta - Profil - Znajdź informacje o aktualnej konfiguracji korespondencji

    • Faktura VAT – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej,
    • PRO FORMA – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej.
  4. Możesz dokonać zmian ustawień korespondencji:
    • W przypadku wyboru wysyłki dokumentów w wersji elektronicznej to wybrana opcja jest bezpłatna.
      Dostęp do dokumentów możliwy jest przez Panel klienta home.pl. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać faktury lub PRO FORMY z Panelu klienta.
    • W przypadku wyboru wysyłki dokumentów w wersji papierowej otrzymasz komunikat z prośbą o potwierdzenie zamówienia usługi o nazwie: „Obsługa korespondencji”.
      Wysyłka PRO FORM w wersji papierowej jest dodatkowo płatna. Wysyłka Faktur VAT w wersji papierowej jest bezpłatna. Papierowa korespondencja wysyłana jest na adres korespondencyjny podany w Panelu klienta home.pl. Faktury VAT w wersji elektronicznej są również dostępne do pobrania w Panelu klienta home.pl – możesz je pobrać w sekcji menu „Płatności”.
  5. Po potwierdzeniu zamówienia dodatkowej obsługi papierowej korespondencji, wraz z kolejną wystawioną PRO FORMĄ, zostanie naliczona dodatkowa opłata za wydruk PRO FORMY.

Jak działa obsługa papierowej korespondencji?

Obsługa papierowej korespondencji to usługa świadczona na rzecz abonenta, która pozwala na otrzymywanie PRO FORM w wersji papierowej. Dokumenty PRO FORMA wysyłane są w formie tradycyjnego listu pocztowego na adres korespondencyjny podany w Panelu klienta home.pl.

W ramach opłaconej usługi, przez cały okres aktywności konta, abonent może za pośrednictwem Panelu klienta home.pl włączyć opcję otrzymywania PRO FORM w wersji papierowej (usługa dodatkowo płatna). W przypadku, gdy papierowe PRO FORMY są zbędne, możesz włączyć opcję otrzymywania PRO FORM w wersji elektronicznej (bezpłatnej).

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.