Jak zarejestrować nowe konto Personal email?


WAŻNE! Personal email jest usługą pojedynczej skrzynki e-mail, która wyróżnia się możliwością wysyłki i odbioru każdej wiadomości – bez względu na jej wielkość. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o usłudze Personal email.

Proces rejestracji nowej usługi Personal email składa się z czterech kroków:

Skrzynka e-mail w ramach usługi Personal email nie jest przeznaczona do wysyłania wiadomości masowych (mailingów). Każda próba wykonania takiej wysyłki może zakończyć się blokadą administracyjną konta pocztowego. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w tej sprawie.

Jak zarejestrować nowe konto Personal email?

Przejdź na stronę WWW, na której możesz rozpocząć rejestrację nowej usługi Personal email. Przykładowo, na stronie http://home.pl/poczta możesz rozpocząć proces rejestracji tej usługi.

  1. Kliknij przycisk “Zamów” przy usłudze Personal email.
    personalemail2.jpg
    Rys. Kliknij przycisk “Zamów”, który znajduje się przy usłudze Personal email.
  2. W pierwszym polu od lewej wpisz nazwę skrzynki e-mail, którą chcesz zarejestrować. Przykładowo, jeśli wpiszesz słowo “kowalski”, to zamówiona skrzynka e-mail będzie miała następujący adres: “kowalski@post.pl”, “kowalski@friend.pl” lub inny (w zależności jaką domenę wybierzesz).
    nazwa_skrzynki234.jpg
    Rys. Określ jaki adres e-mail ma mieć zamawiana przez Ciebie usługa.
  3. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł sprawdzić czy wybrana nazwa skrzynki e-mail jest wolna.
    personal_wolny.jpg
    • Jeśli wybrana nazwa jest wolna, kliknij przycisk “Do koszyka”.
    • Jeśli wybrana nazwa jest zajęta, to znajdź inną nazwę lub skorzystaj z zaproponowanych innych adresów.
    Podczas rejestracji usługi Personal email należy wybrać adres e-mail dla Twojego konta pocztowego. Korzystanie z wybranego w tym kroku adresu jest darmowe! Pamiętaj, że wybrany adres e-mail jest równocześnie unikalnym identyfikatorem (nazwą) konta w systemie home.pl.
  4. Po kliknięciu przycisku “Do koszyka”, wybrana skrzynka e-mail zostanie dodana do Twojego koszyka. Możesz dalej kontynuować dodawanie kolejnych usług do koszyka lub możesz przejść do realizacji zamówienia. Kliknij przycisk “Finalizuj zamówienie”, aby zarejestrować usługi, które znajdują się już w koszyku.
    personalzamowteraz.jpg
    Rys. Wybrana usługa zostanie umieszczona w Twoim koszyku.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz identyfikacji klienta.
    rdomeny04.jpg
    Rys. Jeśli jesteś już naszym klientem, to podaj dane dostępowe do Twojej usługi w home.pl.
    WAŻNE! Jeśli nie posiadasz jeszcze żadnej usługi w home.pl, to kliknij przycisk “Rejestracja” i czytaj dalej poniższą instrukcję. Jeśli posiadasz już konto/usługę w home.pl, to wpisz dane dostępowe do Twojej usługi w sekcji “Zaloguj się” i kliknij przycisk “Logowanie”. Następnie kliknij tutaj, aby przejść do opisu rejestracji nowej usługi dla obecnego klienta.
  6. Wypełnij wyświetlony formularz rejestracji, podając Twoje dane abonenta. Po wpisaniu wszystkich niezbędnych danych, kliknij przycisk “Dalej”.
    rdomeny05.jpg
    Rys. Na wyświetlonym formularzu wpisz swoje dane abonenta.
  7. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz weryfikacji zamówienia, na którym możesz sprawdzić poprawność Twoich danych abonenta oraz ilości i ceny zamawianych usług.
    rdomeny06personal.jpg
    Rys. Sprawdź wyświetlone informacje o zamówieniu i zdefiniuj hasło dostępu dla nowej usługi.
  8. Wpisz hasło dostępu dla rejestrowanych usług, zaakceptuj warunki, regulaminy i kliknij przycisk “Finalizuj zamówienie”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
    rdomeny08.jpg
  9. Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia. Oznacza to, że skrzynka e-mail została już zarejestrowana w home.pl. Odbierz wysłane do Ciebie wiadomości e-mail i zapoznaj się z ich treścią. Kliknij przycisk “Opłać zamówienie”, aby natychmiast przejść do płatności za zamówione usługi.
    rdomeny09personal.jpg
    WAŻNE! Pamiętaj, że Twoja skrzynka e-mail została już uruchomiona na okres próbny (14 dni). Decyzję na temat płatności możesz podjąć dopiero po zakończonym okresie testowym!

    Kliknij tutaj, aby przeczytać o tym więcej.

Kontynuacja: Jak zarejestrować usługę, jeśli posiadam już konto w home.pl?

  1. Po podaniu nazwy istniejącej usługi oraz jej hasła dostępu, zostaniesz przekierowany na ekran weryfikacji zamówienia, na którym będziesz mógł sprawdzić poprawność Twoich danych abonenta oraz ilości i ceny zamawianych usług.
    rdomeny07personal.jpg
    Rys. Sprawdź wyświetlone informacje o zamówieniu i zdefiniuj hasło dostępu dla nowej usługi.
    WAŻNE! Zaznacz opcję “Podaj hasło dla rejestrowanych usług”, jeśli chcesz samodzielnie ustawić hasło dostępu dla nowej usługi. Jeśli nie zaznaczysz tej opcji, to hasło dostępu dla rejestrowanej usługi zostanie ustawione takie samo jak do usługi, do której się zalogowałeś.
  2. Zaznacz wszystkie pola wymagane i kliknij przycisk “Finalizuj zamówienie”, aby zarejestrować wybraną skrzynkę e-mail w home.pl.
    rdomeny08.jpg
  3. Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia. Oznacza to, że skrzynka e-mail została już zarejestrowana w home.pl. Odbierz wysłane do Ciebie wiadomości e-mail i zapoznaj się z ich treścią. Kliknij przycisk “Opłać zamówienie”, aby natychmiast przejść do płatności za zamówione usługi.
    WAŻNE! Pamiętaj, że Twoja skrzynka e-mail została już uruchomiona na okres próbny (14 dni). Decyzję na temat płatności możesz podjąć dopiero po zakończonym okresie testowym! Kliknij tutaj, aby przeczytać o tym więcej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub