Oprogramowanie eSklep może zostać zintegrowane z serwisem księgowym wFirma.pl.
Serwis wFirma.pl udostępnia wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia samodzielnej księgowości. Dzięki systemowi w łatwy sposób można wyliczyć wszelkie zobowiązania podatkowe, gromadzić niezbędne dokumenty i wysyłać deklaracje w elektronicznej formie. Schematy księgowe cały czas są aktualizowane, zgodnie ze zmieniającym się prawem i wyręczają właściciela firmy z obowiązku ich śledzenia.
Integracja usługi eSklep z platformą wFirma.pl daje m.in. możliwość wystawiania i automatycznego księgowania dokumentów do zamówień.
Aby skonfigurować integrację z fakturowaniem on-line wfirma.pl:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia → Obsługa zamówień → Faktury.
- Przy sekcji Fakturowanie zewnętrzne zaznacz pole Wysyłaj dane do systemu zewnętrznego.
- Wybierz opcję Integracja wfirma jako zewnętrzne oprogramowanie do wystawiania faktur.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone ustawienia.
- Po zapisaniu ustawień, w menu po lewej stronie kliknij „Integracja z wFirma.pl”.
- W polu Login i Hasło wpisz dane do Twojego konta w serwisie wFirma.pl.
- Po uzupełnieniu danych logowania kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Płatności elektroniczne w sklepie internetowym
- Jak bezpiecznie zapakować przesyłkę kurierską?
- Jak dodać przycisk „Lubię to” oraz moduł „LikeBox”?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Jak zintegrować sklep z fakturowaniem on-line ifirma.pl?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.