Uprzejmie informujemy, że na dzień 28 października 2015, o godzinie 22:00 zaplanowana jest aktualizacja usługi eKsięgowość.
Wprowadzone zmiany podyktowane są dalszym rozwojem i poszerzeniem funkcjonalności usługi. W czasie aktualizacji usługi, dostęp do jej panelu może być ograniczony na czas nie dłuższy jak 5 minut. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Aktualizacja obejmuje, m.in.:
- wprowadzenie wskaźnika trwającego zapytania AJAX,
- poprawki w module Kontrahenci,
- optymalizacja modułu PDF – w celu lepszego generowania raportów,
- optymalizacja wyszukiwania,
- przebudowa i optymalizacja modułu inwentaryzacji (wprowadzenie stronicowania w formularzu edycji, refaktoryzacja kodu odpowiedzialnego za wyświetlanie formularza i zamykanie inw.),
- zmiany w widoku listy faktur,
- zmiany w module MAGAZYNU:
- niedostępne opcje dla poszczególnych dokumentów na liście będą wyświetlane jako “wyszarzone” (poprzednio w ogóle nie były wyświetlane),
- nowy filtr do wyszukiwania dokumentów z różnym skutkiem magazynowym.
- wiadomości e-mail wysyłane przez użytkownika za pośrednictwem systemu:
- wprowadzenie możliwości zdefiniowania innego adresu e-mail dla konta eKsięgowość niż e-mail głównego użytkownika,
- wprowadzenie możliwości konfiguracji własnego serwera SMTP używanego do wysyłki wiadomości.
W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.