Aktualizacja usługi eKsięgowość 28.10.2015

Uprzejmie informujemy, że na dzień 28 października 2015, o godzinie 22:00 zaplanowana jest aktualizacja usługi eKsięgowość.

Wprowadzone zmiany podyktowane są dalszym rozwojem i poszerzeniem funkcjonalności usługi. W czasie aktualizacji usługi, dostęp do jej panelu może być ograniczony na czas nie dłuższy jak 5 minut. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Aktualizacja obejmuje, m.in.:

  • wprowadzenie wskaźnika trwającego zapytania AJAX,
  • poprawki w module Kontrahenci,
  • optymalizacja modułu PDF – w celu lepszego generowania raportów,
  • optymalizacja wyszukiwania,
  • przebudowa i optymalizacja modułu inwentaryzacji (wprowadzenie stronicowania w formularzu edycji, refaktoryzacja kodu odpowiedzialnego za wyświetlanie formularza i zamykanie inw.),
  • zmiany w widoku listy faktur,
  • zmiany w module MAGAZYNU:
    • niedostępne opcje dla poszczególnych dokumentów na liście będą wyświetlane jako “wyszarzone” (poprzednio w ogóle nie były wyświetlane),
    • nowy filtr do wyszukiwania dokumentów z różnym skutkiem magazynowym.
  •  wiadomości e-mail wysyłane przez użytkownika za pośrednictwem systemu:
    • wprowadzenie możliwości zdefiniowania innego adresu e-mail dla konta eKsięgowość niż e-mail głównego użytkownika,
    • wprowadzenie możliwości konfiguracji własnego serwera SMTP używanego do wysyłki wiadomości.

W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.