Dojście na szczyt polskiego rynku domen zajęło home.pl niecałe 3 lata. Już w 2000 roku – jeszcze pod nazwą HomeNet – zostało krajowym liderem, obsługującym największą liczbę domen w Polsce . Dziś, dzięki wciąż rosnącej puli wysokiej jakości usług – z dorobkiem aż 82 tysięcy domen .eu – home.pl awansowało na 9. miejsce wśród największych rejestratorów domen w Europie.
Już w listopadzie 2013 roku – z ok. 70 tysiącami obsługiwanych domen .eu – home.pl trafiła na 10. pozycję rankingu 774 firm uprawnionych do ich rejestracji. Była i nadal pozostaje jedyną firmą z Europy Środkowej i Wschodniej w tym zestawieniu. home.pl nie poprzestało jednak na tym osiągnięciu. Ponad pół roku później, już z wynikiem 82 tysięcy, awansowała na 9. miejsce w rankingu największych rejestratorów europejskich domen.
Sukces ten, home.pl zawdzięcza, przede wszystkim, klientom. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie wachlarz solidnych produktów, popartych wieloletnim doświadczeniem oraz wsparcie techniczne i merytoryczne, świadczone w trybie 24/7. To one zaskarbiły home.pl zaufanie internautów, pomogły osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku i zmierzyć się z europejska czołówką rejestratorów domen.
Awans w rankingu i ciągły wzrost rejestracji europejskich domen wiele mówi właśnie o klientach home.pl. Coraz częściej decydują się oni na rozszerzenia inne niż krajowe. Mimo iż w Polsce .pl wciąż dominuje, europejskie końcówki także należą do najczęściej wybieranych przez klientów. Dużym zainteresowaniem cieszą się również inne domeny globalne, narodowe oraz nowe rozszerzenia wyższego poziomu (nTLD).
Próbą odpowiedzi na pytanie „dlaczego?”, może być jeden z wniosków raportu EURid. Wynika z niego, że domeny europejskie mają najwyższy wskaźnik wykorzystania do celów biznesowych. Analiza wykazała, że końcówką .eu opatrywane jest nawet 30 proc. rejestrowanych adresów firm i innych inicjatyw biznesowych.