Planowana niedostępność serwisów home.pl 12/13.03.2016

Informujemy, że w nocy z soboty 12.03 na niedzielę 13.03.2016, z uwagi na przeprowadzane prace administracyjne, niedostępne będą serwisy: panel.home.pl, poczta.home.pl, rejestruj.home.pl oraz strona główna home.pl.

Przerwa w dostępie do w/w serwisów nie potrwa dłużej niż 2h. W tym czasie logowanie do poczty (webmail), zarządzanie usługami czy rejestracja nowych usług nie będą możliwe.

Pragniemy jednocześnie zapewnić, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie usługi oraz serwisy klientów utrzymywane na serwerach home.pl (strony WWW, sklepy, poczta, itp.) pozostaną aktywne i będą funkcjonowały nieprzerwanie. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi usług home.pl, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.